Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:178064
 
Evaluation:
Published: 11.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  АННОТАЦИЯ    4
  Ievads    5
1.  Uzņēmuma Cipariņs raksturojums    6
2.  Uzņēmuma Cipariņs analīze    10
2.1.  Bostonas matrica    15
2.2.  M.Portera modelis    20
2.3.  SVID analīze    24
3.  Uzņēmuma Cipariņs organizācijas efektivitātes modelis    34
3.1.  Organizācijas dizains    34
3.2.  Darbinieki    40
3.3.  Kultūra    46
3.3.1.  Komunikācijas procesa modelis    47
3.3.2.  Iekšējā komunikācija    49
3.3.3.  Augstākā un vidējā līmeņa vadība    50
3.4.  Stratēģija    53
4.  Ārējās komunikācijas sistēmas novērtēšana    57
4.1.  Klienti    57
4.2.  Masu saziņas līdzekļi    63
  Secinājumi un priekšlikumi    66
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    69
  Pielikumi    71
Extract

2.3 SVID analīze
Uzņēmuma Cipariņs novērtēšanai autore veica uzņēmuma analīzi salīdzinājumā ar konkurentiem. Analīzes rezultātā būs iespēja novērtēt uzņēmuma stiprās puses un iespējas nākotnē, pilnveidoties un novērst trūkumus un draudus. SVID analīzē ir iekļauti secinājumi no Bostonas matricas analīzes.
SVID analīze (stiprās un vājās puses, iespējas un draudi) (SWOT - Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) uzņēmuma, nozīmē resursu un apkārtējās vides novērtēšanas paņēmiens. SVID elementu krustpunktos veidojas četri laukumi, kuros autore fiksēs raksturlielumus, kas jāievieš dzīvē, lai stiprinātu uzņēmuma konkurētspēju un lai ilglaicīgu attīstību:
1. SI (spēks un izdevība) stratēģijā ir vislabvēlīgākie uzņēmuma attīstības nosacījumi.
2. SD stratēģija – pamatojas uz uzņēmuma spēku cīņā ar apkārtējiem draudiem. Mērķis palielināt spēku un mazināt draudus.
3. VI stratēģija – paredz mazināt vājumu un palielināt izdevības.
4. VD (vājums un draudi) stratēģija ir visnepievilcīgākais laukums, kurā jāpieliek maksimālie resursi, lai iespējas un draudi nepārtaptu savā pretmetā.

Šī analīze palīdzēs izprast uzņēmuma Cipariņs darbību un tā tirgus daļu. Viens no SVID analīzes galvenajiem mērķiem ir atklāt to, kas uzņēmumā tiek darīts labi, kā to uzlabot, kādi ir trūkumi un kā tos novērst.
Uzņēmējdarbības vidē tiek uzskatīts, ka SVID analīzi vajag veikt vismaz vienu reizi gadā, bet, ja notiek būtiskas pārmaiņas, tā jāveic biežāk. [8., 240]

IEKŠĒJIE FAKTORI.
Inventarizācijas pakalpojuma sniegšanā uzņēmums Cipariņs izmanto jaunākās paaudzes datu terminālus, kam ir integrēti svītru kodu nolasītāji un bezvadu komunikācijas iespējas. Tas ir moderns un efektīgs risinājums inventarizācijas veikšanai. Uzņēmuma datu terminālu un cilvēku resursi atļauj inventarizācijas veikt vairākiem klientiem vienlaicīgi. Pēc uzņēmuma Cipariņs iekšējiem datiem ilglaicīga preču skaitīšanas darba pieredze ir 55% darbinieku. Pēc autores domām, uzņēmumā netiek pilnībā izmantoti cilvēku un tehnikas resursi.
Uzņēmums Cipariņs izmanto licencētu inventarizācijas programmu ar kuras palīdzību būtiski tiek samazināts inventarizācijas laiks. Papildus ir izveidots preču skaitīšanas mehānisms un tā pārbaude, kas nodrošina inventarizācijas pakalpojuma kvalitāti. Pakalpojuma kvalitāte un licencēta inventarizācijas programma ir būtiski klientu uzticības veicinoši faktori, ja klientu neapmierinās sniegtais pakalpojums viņš to atkārtoti vairs neizmantos un negatīvas atsauksmes ietekmēs citu klientu vai potenciālo klientu vēlmi izmantot Cipariņs pakalpojumus.
Lai klients nemainītu savu pakalpojumu sniedzēju, uzņēmums Cipariņs savu iespēju robežās nepārtraukti pielāgojas klientu prasībām, tā veicinot klientu uzticību. Darba autore secina, ka ir jākoncentrējas uz to, lai pakalpojuma sniegšanas process klientam ar katru nākamo reizi liktos labāks un lai vairāk būtu priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem. To var panākt ar nepārtrauktu komunikāciju visos inventarizācijas pakalpojuma loģistikas posmos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register