Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:178352
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga koncepcijas    4
1.1.  Ražošanas (produkcijas) koncepcija    4
1.2.  Produkta koncepcija    5
1.3.  Pārdošanas koncepcija    6
1.4.  Patērētāja (pircēja) koncepcija    8
1.5.  Sociālā mārketinga koncepcija    9
2.  Mārketinga koncepcijas z/s „Zemgaļi”    10
2.1.  Par saimniecību „Zemgaļi”    10
2.2.  Ražošanas (produkcijas) koncepcija z/s „Zemgaļi”    10
2.3.  Produkta koncepcija z/s „Zemgaļi”    11
2.4.  Pārdošanas koncepcija z/s „Zemgaļi    11
2.5.  Patērētāja (pircēja) koncepcija z/s „Zemgaļi”    11
2.6.  Sociālā mārketinga koncepcija z/s „Zemgaļi”    12
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Secinājumi
1. Koncepcija ir nepieciešama, lai stimulētu sava uzņēmuma darbību.
2. Mārketinga koncepcija ietver domu, ka galvenais faktors, kas palīdz sasniegt organizācijas mērķus, ir – būt efektīvākiem par konkurentiem, patērētāju vērtības ir radīšanā, sniegšanā un komunicēšanā izvēlētajiem mērķa tirgiem.
3. Ražošanas koncepcija ietver ideju, ka patērētāji dod priekšroku produktiem, kas ir plaši pieejami un nav dārgi.
4. Produkta koncepcija ietver domu, ka patērētāji izvēlas tos produktus, kuri piedāvā augstāko kvalitāti, funkcionalitāti (lietošanas īpašības, dizainu, iesaiņojumu utt.) vai inovatīvas iezīmes.
5. Pārdošanas koncepcija ietver domu, ja patērētājus uz uzņēmumu atstātu bez uzmanības, tie nepirktu uzņēmuma produkciju pietiekamā apjomā.
6. Pircēja koncepcijas mērķis ir izzināt pircēju vajadzības un viņu reālo pirkuma vērtējumu un pielāgot produktu ražošanu un realizāciju šīm vajadzībām, turklāt darot to labāk un efektīvāk par konkurentiem.
7. Sociālā mārketinga koncepcijas uzdevums ir noteikt mērķa tirgu vajadzības, vēlmes un intereses un tad tās apmierināt efektīvāk un efektīvāk nekā konkurenti, vienlaikus saglabājot vai veicinot patērētāja un sabiedrības labklājību.
8. Ražošanas koncepcija z/s „Zālīši” nebūtu tā, pēc kuras vadīties uzņēmumam, jo liellopu iepirkuma cena ir zema, bet produkcija nav plaši pieejama.
9. Saimniecības liellopu gaļai ir laba kvalitāte, bet pārdošanas cena ir par zemu priekš labās kvalitātes. Ja paaugstināt produkta cenu, tad saimniecībā varētu darboties produkta koncepcija.
10. Pārdošanas koncepcija nevarētu darboties, jo gaļa ir viens no nepieciešamajiem pārtikas produktiem. Tai nav nepieciešama nekāda reklāma.
11. Pēc patērētāja koncepcijas zemnieku saimniecība nevarētu darboties, jo saimniecībai ir lielas ražošanas izmaksas, un tādu cenu, kādu vēlētos maksāt Latvijas pircēji, neatmaksājas pārdod savu produkciju.
12. Sociālā mārketinga koncepcija varētu darboties zemnieku saimniecībā, jo ir bioloģiska saimniecība, un cilvēki, kuri novērtē šādas produkcijas labās īpašības, iegādātos šādu preci.

Priekšlikumi
1. Saimniecība varētu darboties pēc produkta koncepcijas vai pēc sociālā mārketinga koncepcijas.
2. Uzskatu, ka labāk būtu attīstīt sociālā mārketinga koncepciju, jo cilvēki ar vien vairāk sāk skatīties uz veselīgu dzīvesveidu, ēst produktus ar mazāk kaitīgām vielām.
3. Saimniecībai ir jāveic tirgus izpēte, kur labāk varētu savu produkciju pārdot „pa tiešo”, nevis caur starpniekiem.
4. Zemnieku saimniecībai ir visas iespējas tikai attīstīties, jo gan pasaulē, gan Latvijā ir pieprasījums pēc liellopu gaļas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register