Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:180416
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.04.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Abstact    4
  Ievads    5
1.  Reklāmas vēsture    6
2.  Reklāma    8
3.  Reklāmu uztveršanas ietekmējošie psiholoģiskie faktori    10
4.  Reklāmas uztveres nosacījumi    13
5.  Neapzināti uztveramu kairinātāju izmantošana reklāmās    20
6.  Reklāmas psiholoģija darbībā    23
7.  Pētījumu rezultātu analīze    25
  Secinājumi    32
  Izmantoyo avotu saraksts    34
  Pielikums    35
Extract

Darba galvenais mērķis bija iepazīties un iepazīstināt citus, kāda ir televīzijas reklāmas psiholoģiskā ietekme uz jauniešiem, kā arī izpētīt reklāmas psiholoģisko darbību un tajā izmantotos elementus.
Zinātniski pētnieciskā darba sākumā autore aplūko reklāmas vēsturi un uzbūvi, kā arī no tās izrietošos reklāmas pamatprincipus. Liela nozīme šajā darbā tika pievērsta jauniešu psiholoģiskajai attīstībai no zinātniskā viedokļa.
Lai izpētītu TV reklāmas ietekmi uz jauniešiem Ventspilī, autore veica aptauju ar anketu palīdzību. Pēc tās rezultātiem autore secināja, ka TV reklāma lielā mērā tiek pamanīta un tā ietekmē jauniešus gan agrajā jaunības stadijā, kas ir vidusskolas vecums, gan arī jaunības stadijā, proti, augstskolas pirmo kursu studentus. Gandrīz visi aptaujātie jaunieši atzina, ka reklāmas iespaidā ir kādreiz kaut ko nopirkuši. Taču reti kuru respondentu īpaši ietekmē reklāma, kurā piedalās kāda sabiedrībā labi zināma persona.
Autore secināja, ka reklāmas ietekmi uz jaunieti lielā mērā nosaka jaunieša psiholoģiskā attīstība un viņa uzskati par dzīvi. Taču bieži reklāmās tiek iestrādāti specifiski elementi, kas piesaista vairāk cilvēku uzmanību nekā citas reklāmas, taču ne vienmēr tās pamanāmākās reklāmas ir arī visvieglāk uztveramās.
Autore secina, ka reklāmas ietekme dažādos vecuma posmos ir dažāda, jo katrā vecumposmā ir savādāka psiholoģiskā attīstība, kā arī pasaules un dzīves uztvere.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1156631
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register