Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:182922
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketinga pētījumi tiek veikti ar nolūku gūt informāciju par tirgu un uzņēmuma vietu tirgū. Šie pētījumi ļauj izvērtēt piedāvāto pakalpojumu kvalitāti un izmaiņas pieprasījumā.
Jebkura lēmuma pieņemšanas pamatā ir jābūt pietiekamai informācijai. Galvenais tai jābūt arī laicīgai. Tā kā uzņēmumam parasti ir pieejama ierobežota informācija, tā ir mērķtiecīgi jāmeklē, jāatjauno, jāsistematizē, jāiegūst.
Šādi mārektinga pētījui ļauj plānot sortimentu un cenu uzņēmumā, kā arī reklāmu un pakalpojumu pielietojamību.
Mārketinga pētījumu objekts ir attiecības starp pārdevēju un pircēju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register