Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:185168
 
Evaluation:
Published: 19.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Globalizācija, kas ir ekonomikas un sociālās integrācijas pastiprināšanās process pasaulē, notiek aizvien straujāk. Protams, tam ir ietekme arī uz reklāmu.
Ja kādreiz reklāma pārsvarā pie patērētāja nonāca caur TV, radio un presi, tad pašlaik, ekonomikas globalizācijas apstākļos reklāma var būt ļoti dažāda un nonākt līdz auditorijai ļoti dažādi, kā, piem., ar katalogu un interneta starpniecību, kas ir ļoti saistīts ar strauju interneta lietotāju pieaugumu, bet ne tikai. Pašlaik nav nekas neparasts, ja reklāma tiek izvietota visneparastākajos veidos – uz māju sienām, uz automašīnām uz dažnedažādiem priekšmetiem (cepurītēm , T-krekliem, krūzītēm, lietussargiem, somām utt. ), uz tramvajiem un vēl un vēl .…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register