Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:194658
 
Evaluation:
Published: 24.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma, vēsture un 20.gs. tendences    4
1.1.  Reklāma un vides reklāma    4
1.1.1.  Reklāma    4
1.1.2.  Vides reklāma    4
1.1.3.  Vides reklāmas veidi    5
1.1.4.  Vides reklāmas vēsture    6
1.1.5.  Reklāmas tēli un funkcijas    8
1.2.  Grafiskā dizaina stili 20.gs. pirmajā pusē    12
1.3.  20.gs. modes tendences    13
2.  Kontentanalīzes rezultāti 20.gs. pirmās puses velosipēdu reklāmās    15
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    15
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    15
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikumi    28
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
Veicot pētījumu “Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gs. pirmajā pusē” un izanalizējot teorētisko literatūru par tēmu, ir izdarīti vairāki secinājumi:
1. 20.gs. pirmā puse bija laiks, kad reklāmas tekstu un attēlu kvalitātei un estētikai sāka pievēsrt lielāku uzmanību;
2. 20.gs. pirmajā pusē, iezīmējās divi galvenie grafiskie stili – jūgenstils un modernisms.
3. Reklāmas tēliem ir vairākas funkcijas un dizaina principi: pierādījums:loģiska saikne, veseluma daļa, cēlonis – sekas, atkārtošana, papildinājums, nozīmes noteikšana, saistīšana, līdzība, atsvešināšanās, simbolizēšana, pastiprinājums.
4. Lai reklāmu padarītu efektīvāku, jau kopš seniem laikiem tajās tiek izmantoti dažādi arhetipi un visizplatītākie no tiem ir: aprūpētāja, pētnieks un radītājs.
5. Pētījuma rezultātā noskaodrojās, ka visbiežāk kā velosipēdu reklāmu tēli ir izvēlētas sievietes.
6. Vīriešu tēli velosipēdu reklāmās attēloti ikdienišķās vai sportiskās drēbēs un ar cepurēm, ko var sasaistīt ar tā laika modi; sievietes visbiežāk attēlotas garās, tā laika modes tenndencēm atbilstošās kleitās un greznās cepurēs.
7. Kopumā reklāmās tēli attēloti pilnā augumā un sēžot uz velosipēda, lai labāk uzsvērtu produkta dizainu un funkcionalitāti.
8. Tā laika velosipēdu reklāmās izmantoti dievišķi un pārdabiski elementi gan sieviešu tēlos, gan kā papildelements reklāmā.
9. Tā laika reklāmās diez gan izplatīti bija ar vizuālo līdzekļu palīdzību imitēt kustību – ar līniju un krāsu palīdzību radīt kustības iespaidu.
10. Pētījuma rezultātā apstiprinājās darba hipotēze: pārsvarā 20.gs. pirmās puses velosipēdu reklāmās tiek izmantotas sievietes garās kleitās.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1347958
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register