Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:196496
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Pēc reklāmas stratēģijas izstrādes un mērķu izvirzīšanas, ir jāpievēršas reklāmas plāna sagatavošanai. Iedarbīga un spilgta reklāma rodas tas, ja ir rūpīgi pārdomāta plānošana. Veiksmīgas reklāmas idejas un neaizmirstamas reklāmas kampaņas veidojas no daudziem priekšnosacījumiem, un tās veicina preču un pakalpojumu pārdošanu. Pats galvenais rūpīgā reklāmas plānošanā – firmas, preces vai pakalpojuma pozicionēšana atbilstīgi patērētāja motīviem un salīdzinājumā ar konkurentu.
Programmas attīstības reklāmas menedžerim jāsāk, nosakot mērķa tirgu un pircēju motīvus, kā arī to, vai firmas reklamētā prece jau ir tirgū vai ienāk pirmo reizi, vai firma vēlas paplašināt ietekmes jomu. Skaidri jāzina realizējamo preču apjomu vai jāparedz iespējamā tirgus daļa. Jāzina cik liela tirgus daļa pieder konkurentiem, viņu piedāvājumi, tehnika, cena. [1., 204]…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register