Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:199264
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.06.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Reklamējamais produkts    3
  Reklāmas mērķis    4
  Mērķauditorija    5
  Priekšrocības    6
  Reklāmas devīze    7
  Mediju plāns    8
  Vides reklāma    10
  Sabideriskās attiecības    11
  Pielikums    12
Extract

Mediju plāns
1. Tiešais pasts un e-pasts
Potenciālajiem klientiem izsūtīt pa pastu drukātos informatīvos materiālus ar portatīvo datoru piedāvājumiemie.
Uz e-pastu tiks izsūtīti eletroniski piedāvājāmi par portatīvajiem datoriem.
2. Telemārketings
Izmantojot Lattelecom sniegtās iespējas, ka zvanot Lattelecom tīklā sarunas ir bez maksas, izmantojot telefonu numuru datu bāzes, tiks svanīts potenciālajiem klientiem, kas nepieciešamības gadījumā ļauj tūlīt atbildēt klientam uz viņa jautājumiem.
3. Īsziņas
Tiktu izmantots smsbuzz.lv sniegtie pakalpojumu, kur var izsūtīt īsziņas reģistrētajiem lietotājiem, segmetējot tos pa vecumu, dzimumu, dzīves vietu un nodarbošanos.
3.1. Reklāma plāns ar smsbuzz.lv 2009. gada maijam
Īsziņas smsbuzz.lv lietotājiem tiks izsūtītas kopskaitā 3 reizes:
• pirmo reizi izsūtīs 3. maijā
• otrā reize būs 17. maijā
• trešā reize – 29. Maijā

4. Reklāma televīzijā
Tā kā televīzija aizņem 40% reklāmas tirgus daļu (Latvijas Reklāmas asociācijas datiem 2009. gadā, www.lra.lv ). Lai uzrunātu pēc iespējas vairāk poteciālo klientu un panākt lai iegādājas portatīvo datoru.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register