Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:200451
 
Evaluation:
Published: 07.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Seši galvenie efektīvas mārketinga komunikācijas izveides posmi:
1) Mērķa auditorijas notikšana. Citiem vārdiem sakot, jāizlemj, kam jāadresē informācija;
2) Vēlamās atbildes reakcijas formulēšana, t.i., jānosaka, kādu auditorijas dalībnieku rīcību pēc informācijas gaida mārketinga speciālisti;
3) Ziņojuma satura izvēle. Tiek radīts reklāmas teksts;
4) Informācijas līdzekļa izvēle (laikraksts, televīzijas programma vai radiostacija, kuru mērķa auditorija izmanto visbiežāk);
5) Raksturīgāko iezīmju izvēle. Tiek atlasītas tās produkta vai uzņēmuma raksturīgākās iezīmes, kam komunikācijā tiks pievērsta īpaša uzmanība.
6) Atgriezenskās saites veidošana. Piemēram, tiek veikts tirgus pētījums, lai pārbaudītu, cik efektīva un rezultatīva ir bijusi informācija.

Kas ir reklāma?
Par reklāmu sauc “apmaksātu informāciju masu saziņas līdzekļos”. Lai saprastu definīcijas jēgu, jāapskata tā pa daļām:
Apmaksāta. Ne visos gadījumos ziņas masu saziņas līdzekļos par uzņēmumu vai tā produktiem ir pieskaitāms pie reklāmas. Dažkārt masu saziņas līdzekļi (televīzija, radio, prese) ievieto informāciju par uzņēmumu vai tā produktiem savā ziņu sadaļā, bet to nevar uzskatīt par reklāmu, jo par to nav maksājis uzņēmums.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register