Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:201074
 
Evaluation:
Published: 13.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskais pamatojums    4
1.1.  Zīmola jēdziena raksturojums    4
1.2.  Zīmola izveide un vadīšana    5
1.3.  Zīmola identitāte un tās nozīme zīmola virzīšanā    9
1.4.  Zīmola vadīšana uzņēmumā    10
2.  Zīmola izveides vadīšana uzņēmumā    15
2.1.  Uzņēmuma A/S „CĒSU ALUS” raksturojums    15
2.2.  A/S „CĒSU ALUS” zīmola veidošana un vadīšana    16
  Secinājumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts    27
Extract

Secinājumi
1. Zīmola mērķis ir izveidot īpašu un neaizmirstamu identitātes nodrošināšanu, kas rada tā vērtību patērētājiem
2. Cilvēki pērk zīmolu, lai izmēģinātu, bet, lai zīmols arī turpmāk izdzīvotu un uzplauktu, ir jāveicina atkārtots pirkums.
3. Zīmols ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma, tā produkcijas vai pakalpojuma prezentējošiem elementiem.
4. Sākumpunkts apsverot zīmola teoriju, ir zīmolu (CBBE) modeļus. CBBE ietver šādus aktīvus: zīmolu informētība, zīmolu asociācijas, zīmolu rezonanse, un zīmolu lojalitāte.
5. Zīmols var kalpot arī kā kontroles mehānisms, jo „zīmols var palīdzēt fokusēt uzmanību uz patiesi būtiskāko - uz organizācijas mērķiem.
6. Spēcīgs organizācijas zīmols ne tikai uzlabo peļņu, tas nosaka arī darbinieku rīcību - ietekmē darbinieku morāli, kā arī vēlmi stāties darba attiecībās un tās saglabāt. Tas savukārt var uzlabot klientu apkalpošanu, veicināt darbinieku radošo garu un produktivitāti, kā arī paaugstināt organizācijas kopējo cilvēkresursu vērtību.
7. Zīmols ir viens no visspēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Tas ir spēcīgs vizuālais, emocionālais vai racionālais un uzvedības modelis, kas asociējas ar kādu konkrētu uzņēmumu vai produktu. Patērētāji, kuri atceras kādu konkrētu zīmolu, saista to ar noteiktām emocijām – pozitīvām vai negatīvām, vienalga, jo jebkurā no šiem gadījumiem, tas padara viņu iepirkšanās procesu vieglāku – ir vieglāk izvēlēties starp zīmoliem, kas rada konkrētas emocijas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register