Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:202570
 
Evaluation:
Published: 01.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Humors reklāmā kā efektīva psihotehnoloģija    4
  Kas ir psihotehnoloģija    4
  Humoristiska reklāma – labs pārdošanas līdzeklis    5
  Arī humors jāizmanto ar mēru    8
  Nobeigums    9
  Izmantotās literatūras saraksts    10
  Pielikums    11
Extract

Nobeigums
Kaut arī mūsdienās humoristiskas reklāmas izmanto aizvien vairāk, tomēr kā skan teicienā – „no visa labā pa druskai”, tā var teikt arī par humoru reklāmā, ar to nevajadzētu pārspīlēt, labāk nedaudz, bet ar gaumi un tā lai ir patīkami gan skatīties, gan klausīties.
Jautras reklāmas nav nekas slikts, tikai ir labi jāpārdomā to saturs. Protams, labai, kvalitatīvai reklāmai ir arī nepieciešami lielāki izdevumi, it īpaši, ja tā ir ar humoru, tā kā tam ir nepieciešams lielāks radošums. Reklamējamās preces zīmola prestižs arī ir no svara, citādi var gadīties, ka pažēlojot naudu tiek izveidota slikta reklāma un papildus tam sabojāts iespaids par preci vai zīmolu.
Jāatceras, ka ar jokiem nedrīkst pārspīlēt, jo tad sabiedrībā radīsies nenopietns iespaids par uzņēmumu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1247307
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register