Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:202932
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Komunitīvā efektivitāte rāda, cik efektīvi veidojas komunikācijas starp uzņēmumu un pircēju. Par to liecina potenciālo pircēju aptvere ar reklāmu un reklāmas uztvere. Lai uzzinātu rezultātus šajā jomā lietderīgi organizēt pircēju aptauju un piedāvāt atbildēt uz šādiem jautājumiem:
1. vai pēc samērā ilga laika atceraties šo reklāmu;
2. vai redzējāt, lasījāt šo reklāmu nesen pēc tās parādīšanās;
3. vai redzējāt, lasījāt par konkrētu produktu un to raksturojumiem;
4. vai redzējāt. lasījāt par konkrētu uzņēmumu, tā darbības veidu, produkcijas ražojumiem u.tml;
5. kā uzvērāt šo reklāmu vai kādu no tās sastāvdaļām un kādas asociācijas tā izraisīja.
Pēc aptaujas datu apkopošanas un apstrādes rezultāti jāsalīdzina ar uzņēmuma plāniem šajā jomā un jānosaka komunikatīvā efektivitāte. ja rezultāti neatbilst plānotajiem, ir jāievieš korekcijas vai jāizstrādā jauna reklāmas programma.
Ekonomiskā efektivitāte rāda reklāmas izmaksu salīdzinājumu ar apgrozījumu noteiktā periodā. Reklāmas pārdošanas efektu ir daudz grūtāk novērtēt nekā salīdzinot ar komunikācijas efektu, jo bez reklāmas to papildus ietekmē produkta īpatnības, cena, pieejamība, konkurentu darbība.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1334949
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register