Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:202973
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA PAMATKONCEPCIJAS
Ražošanas koncepcija
Produkta koncepcija
Pārdošanas (noieta) koncepcija
Mārketinga (klienta) koncepcija
Sociālā mārketinga koncepcija
4 MĀRKETINGA VEIDI, KAS RAKSTURO STARPTAUTISKOS EKONOMISKOS SAKARUS
Nacionālais mārketings
Eksporta mārketings
Starptautiskais mārketings
Globālais mārketings
STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA VIDE
Vietējā (iekšējā) vide nosaka un koriģē uzņēmuma darbību, pirms tā iziet ārvalstu tirgū:
Kontrolējamie faktori (preces, cena, tarifi, sadales kanāli un preču kustība, noieta stimulēšana), - tiek kontrolēti no uzņēmuma puses;
Nekontrolējamie faktori ( situācija ekonomikā, politikā, konkurence, sociālais stāvoklis sabiedrībā), - uzņēmumam jārēķinās ar tiem.
Ārvalstu (ārējā) vide pavada uzņēmuma darbību ārvalstu tirgū:
Kontrolējamie faktori - eksporta preces, starptautiskā cena, tarifi, sadales kanāli un preču kustība, pieprasījuma veidošana un noieta stimulēšana, sabiedriskās domas veidošana;
Nekontrolējamie faktori - vietējie politiskie spēki un ietekmes, situācija ekonomikā, ģeogrāfiskā vide, infrastruktūra, tehnikas attīstība, konkurētspēja, kultūra, valoda, reliģija, vērtības un attieksme, izglītība, māksla utt.
STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA PRINCIPI UN METODES
Starptautiskais mārketings ir objektīvas process, kuru nosaka šodienas pasaules sabiedrības stāvoklis.
Galvenie tā rašanās priekšnoteikumi:
Neatkarīgas valstis un to savienības, starptautiskā un nacionālā likumdošana;
Pieprasījums lielāks par piedāvājumu;
Nacionālās valūtas sistēma;
Ražošanas attīstība;
Attīstīta tirgus infrastruktūra;
Iedzīvotāju dzīves līmeņa paaugstināšanās un attiecīgi pieprasījuma pieaugums;
Uzņēmuma tiekšanās pēc tirgus paplašināšanas un peļņas pieauguma;
Patērētāju uzvedība dažādās valstīs;
Ražošanas sadarbības attīstība.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1118316
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register