Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:210148
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.11.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Veidojot reklāmu ir svarīgi noteikt tās mērķauditoriju, tikpat svarīgi ir izprast konkrētās mērķauditorijas motivāciju.Jo visas cilvēka darbības ir saistīts ar viņa motīviem, tas ir tas, kas cilvēku pamudina uz konkrētu rīcību. Dažādās dzīves situācijās cilvēka rīcības motīvi var būt dažādi un tie ir cieši saistīti ar cilvēka vajadzībām.
Lai reklāma būtu veiksmīga un dotu vajadzīgos rezultātus, ir svarīgi izpētīt, kā rodas šie motīvi, kas cilvēkus pamudina, vai tie ir emocionālie, racionālie, bioloģiskie vai kādi citi motīvi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register