Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:211546
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 17 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Sociālais mārketings Latvijā    3
  Sociālo reklāmas kampaņu efektivitātes un kvalitātes novērtēšanas kritēriji    4
  CSDD sociālo reklāmas kampaņu analīze    4
  CSDD sociālo reklāmas kampaņu efektivitātes novērtējums    14
  Secinājumi    14
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
  Pielikums    17
Extract

Reklāma ir mūsdienu cilvēku dzīves neatņemama sastāvdaļa. Tā mēdz būt izsmalcināta un pat diktēt tendences sabiedrībā, tā mēdz būt agresīva vai bezzobaini šļupstoša, asprātīga vai apnicīga, aizkustinoša vai kaitinoša, dažkārt tā mēdz būt īsta stila pērle.
Par spīti apgalvojumiem, ka mēs pret reklāmu kļūstam imūni un uztveram to kā vizuālu troksni, kā iespēju filmas vai raidījuma pārtraukumā pagatavot tēju, pareizi pasniegta reklāma turpina manipulēt ar mūsu apziņu.
Latvijā beidzot ir ienākusi sociālā reklāma. Protams, tā ir eksistējusi arī agrāk. Taču tās klātbūtne nebija tik spilgta, sociālā reklāma drīzāk bija gandrīz nemanāma, tā iekļāvās jau pierastajā reklāmu vizuālo kairinājumu virknē. Sociālā reklāma vēl līdz šim neizraisīja tik spilgtas emocijas kā šausmas, bailes vai riebums.
Sociālās reklāmas jomā Latvijā visredzamākā organizācija ir CSDD. Viņu rīkotās sociālo reklāmu kampaņas ir divējādas – vienas šokē, rada emocionālu spriedzi un liek diskutēt par ētikas un morāles normu robežām, savukārt, otras – humoristiski, asprātīgi un sirsnīgi informē skatītāju par drošību uz ceļa.
Kādai jābūt kvalitatīvai reklāmai? Kas nosaka sociālās reklāmas efektivitāti un iespaidu uz skatītāju?
Patstāvīgā darba mērķis ir, pamatojoties uz populārāko CSDD rīkoto sociālo reklāmu kampaņu analīzi, izdarīt secinājumus par sociālās reklāmas kvalitāti un efektivitāti Latvijā.
Patstāvīgā darba uzdevumi:
1) Raksturot sociālo reklāmu tirgu Latvijā;
2) Sastādīt sociālo reklāmu kvalitātes un efektivitātes novērtēšanas kritērijus;
3) Pamatojoties uz sastādītajiem kritērijiem, analizēt populārākās CSDD rīkotās sociālo reklāmu kampaņas;
4)Veikt CSDD populārāko sociālo reklāmas kampaņu efektivitātes novērtējumu;
5)Izdarīt secinājumus par CSDD sociālo reklāmu kampaņu efektivitāti un kvalitāti, kā arī sociālo reklāmu sfēru Latvijā kopumā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register