Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:216611
 
Evaluation:
Published: 04.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  MĀRKETINGS    3
1.1.  MĀRKETINGA BŪTĪBA    3
1.2.  STRATĒĢISKAIS MĀRKETINGS    5
1.3.  UZŅĒMUMA VIDES IETEKMES ANALĪZE    6
1.4.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS    8
1.5.  MĀRKETINGA VADĪŠANA    10
2.  UZŅĒMUMA AS „G4S LATVIJA” RAKSTUROJUMS    13
  Vēsture    13
  Fakti par G4S Latvia    14
  G4S pasaulē    15
2.1.  UZŅĒMUMA ĀRĒJĀS VIDES STRATĒĢISKĀ ANALĪZE    16
  Netiešie ārējie vides faktori    16
  Tiešie ārējās vides faktori    18
2.2.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES STRATĒĢISKĀ ANALĪZE    20
2.3.  UZŅĒMUMA „G4S LATVIJA” MĀRKETINGA VADĪŠANA    25
2.4.  UZŅĒMUMA „G4S LATVIJA” GLOBĀLO STRATĒĢIJU VADĪŠANA    26
2.5.  UZŅĒMUMA AS „G4S LATVIJA” SVID ANALĪZE    28
  SECINĀJUMI    29
  PRIEKŠLIKUMI    30
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    31
Extract

SECINĀJUMI
1. Mārketings – ir vadīšanas process, kurā izzina, paredz un apmierina klienta vajadzības tā, lai šis process nestu peļņu.
2. Konkurences apstākļos konkurētspējas mērķtiecīgas paaugstināšanas, ka arī veiksmīgas mārketinga programmas izstrādāšanas un īstenošanas pamatnosacījums ir uzņēmuma ilgtermiņa attīstības vispusīgi pamatotas stratēģijas izstrādāšana un tās prasmīga īstenošana.
3. AS „G4S Latvija” ir uzņēmums ar skaidri izstrādātiem mērķiem, stratēģiju un nākotnes attīstības perspektīvām apsardzes un drošības pakalpojumu jomā Latvijā.
4. Šobrīd AS „G4S Latvija” ieņem līdera pozīciju tirgū Latvijas drošības biznesā, kuru arī cenšas saglabāt, ieviešot jaunus inovatīvus produktus tirdzniecībā, uzlabojot apkalpošanas līmeni un modernizējot hehnoloģijas. Uzņēmums ieņemamā apsardzes tirgus daļa pārsniedz 25%.
5. Ņemot vērā to, ka uzņēmums tirgū piedāvā drošības pakalpojumus, tad patērētājam piedāvātais gala produkts principā ir drošības sajūta.
6. Pašlaik uzņēmums spēj izmantot savai attīstībai par labu valstī pastāvošo nelabvēlīgo kriminogēno situāciju. Pieprasījums pēc drošības pakalpojumiem ir pieaudzis.
7. Piedāvājot savus pakalpojumus tirgū, viens no G4S argumentiem ir tas, ka šī ir starptautiska un stabila kompānija, kas Latvijas tirgū darbojas kopš 2001. gada, pieredzējusi un kompetenta savā jomā. Šie argumenti potenciālajam patērētājam ir būtiski, jo svarīgi ir apzināties, ka sadarbības partneris ir stabils un uzticams.
8. Ņemot vērā to, ka AS „G4S Latvija” darbojas divos dažādos tirgos (komercbanku un lielo, vidējo, mazo uzņēmumu apkalpošanā), uzņēmums pielieto divas pamatstratēģijas: starptautisko (international) un daudznacionālo (multidomestic) stratēģiju.
9. AS „G4S Latvija” konkurētspējīgo priekšrocību tirgū palīdz radīt, pirmkārt, jau zīmola atpazīstamība pasaulē un, otrkārt, tā ilglaicīgā un starptautiskā pieredze, kas klientos rada uzticības sajūtu.
10. No nozares specifisko risku viedokļa uzņēmums ievērojami izjūt pēdējā laikā pasliktinājušos situāciju kriminogēnajā vidē, kam par iemeslu ir gan ekonomiskā lejupslīde, gan iestāšanās Šengenas atvērto robežu zonā.

PRIEKŠLIKUMI
1. Izstrādāt un ieviest klientu attiecību menedžmenta sistēmu (Customer Relationships Management), kas ļautu attīstīt un pilnveidot klienu apkalpošanu uzņēmumā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register