Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:218193
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
1.1.  VIZUĀLĀ INFORMĀCIJA    4
1.2.  KAS IR VIZUĀLĀ REKLĀMA    4
1.3.  LĪNIJAS, TO RADĪTĀ IZTEIKSME    5
1.4.  TEKSTS    7
1.5.  IZKĀRTŅU UN INFORMATĪVO STENDU NOFORMĒŠANA    8
1.5.1.  Kompozīcija    8
1.5.2.  Harmoniska un kontrastējoša kompozīcija, žurnāla reklāmas izveide    9
1.6.  VIDES JEB ĀRA REKLĀMA    11
1.6.1.  Reklāma uz transportlīdzekļiem    14
1.6.2.  Kinētiskā reklāma    14
1.7.  REKLĀMA INTERNETĀ    15
2.  PĒTNIECISKĀ DAĻA    17
2.1.  APTAUJA    17
2.2.  INTERVIJA    24
2.3.  UZDEVUMI    25
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN CITU INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    26
  SECINĀJUMI    27
Extract

SECINĀJUMI
Mēs uzskatām, ka krīzes apstākļos „Vizuālā reklāma” ir ļoti aktuāla, jo katrs uzņēmums cenšas piesaistīt potenciālos patērētājus tieši savai precei.
• Efektīvai reklāmai svarīgi iekļaut visus komponentus – tai jābūt patīkamai redzei, ar trāpīgi izvēlētu tekstu, vārdiem, pozitīvas sajūtas izraisošai.
• Vizuālajā reklāmā tiek akcentētas preces vai pakalpojuma pozitīvākās īpašības, palīdzot indivīda izdarīt izvēli loģiskā un asociatīvā līmenī.
• Līnijas ir sajūtu, ieceru, vīziju, atspoguļojums vizuālajā reklāmā.
• Zīmola imidžs ir viens no vadmotīviem, lai reklāma nostrādātu.
• Vizualizēts teksts palīdz sasniegt reklāmas mērķi. Noformētājam būtībā teksts jāredz gan kā mazu zīmju kopums, gan kā veselums, laukums.
• Katrai sabiedrības grupai ir sava vērtību skala vizuālās reklāmas uztverē un izvērtējumā attiecīgajā vidē (sabiedriskajā transportā, ārā, telpās u.c.).
• Aptaujā noskaidrojām, ka krāsām, to spilgtumam un vizuālajam noformējumam ir noteicošā ietekme uz indivīdu grupu.
• Pēc aptaujas datiem ielu reklāmu ievēro tikai reizēm un tāpat izpārdošanas veikalos, ietekmējoties no TV reklāmām.
• Lielākā daļa aptaujāto neregulāri apskata reklāmas pastkastītēs.
• Pievilcīgākas patērētājiem liekas foto un grafiskās reklāmas.
• Vispiesaistošākie tēli reklāmā ir bērni un dzīvnieki, īpaši mājdzīvnieki.
• Secinām, ka mūsu izvirzītā hipotēze „Katram vizuālās reklāmas veidam piemīt efektivitāte uz konkrētu indivīdu” ir apstiprinājusies gan teorētiski, gan veicot aptaujas.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register