Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:220055
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA    9
1.1.  Uzņemumu cenu veidošanas politika    9
1.1.1.  Cenas būtība un nozīme    12
1.1.2.  Cenu politikas ietekmējošie faktori    14
1.1.3.  Cenu politikas noteikšanas mērķi    16
1.2.  Uzņēmuma cenu politikas veidošanas metodes    18
1.2.1.  Uz izmaksām orientēta cenu veidošana    19
1.2.2.  Uz tirgu orientēta cenu veidošana    24
1.3.  Uzņēmuma cenu politikas stratēģija    26
1.3.1.  Jauno preču cenu veidošana stratēģija    26
1.3.2.  Cenu veidošana stratēģija preču sortimentam    29
2.  PĒTĪJUMU UN APRĒĶINU DAĻA    31
2.1.  Uzņēmuma apraksts    31
2.2.  Patēriņa cenu izmaiņas    32
2.3.  Jauna produkta cenas noteikšana    38
  Secinājumi    55
  Bibliogrāfiskais saraksts    57
Extract

Tirgus ekonomikā viens no galvenām elementam ir cena – naudas vienības izteiktā atlīdzība par precēm vai pakalpojumiem, ko maksā pircējs. Un tā nevienmēr ir savstārpējas vienošanās objekts starp piedāvātāju un pieprasītāju. Cena var būt atlīdzība, ko uzņēmums prasa no trešajiem par piedāvātājiem produktiem vai, ja ir runa par uzņēmumu kā pieprasītāju, ko trešie prasa par saviem produktiem. Cenu veidošanas process ir faktoru, metožu un aprēķinu kopums, kas ļauj noteikt optimālo cenu, atbilstoši izvirzītajiem mērķiem.
Ar katru gadu konkurence Latvijas tirgū pieaug. Uzņēmējam jāvelta liela uzmanība tirgus izpētei, izmaksu mazināšanai, apkalpošanas un preces kvalitātes paaugstināšanai, misijas un mērķa noteikšanai. Bet, lai uzņēmējs ar savu preci iekļūtu, izdzīvotu tirgū un nestu peļņu, noteicošais faktors ir preces cena. Precīzi noteikta cena – viens no galvenājiem faktoriem, kas nosaka, vai klients pirks preci vai ne, ir būtisks priekšnoteikums veiksmīgai preču un pakalpojumu realizācijai. Cena ir produkta visredzamākā pazīme, un tā informē par kvalitātes un vērtības līmeni. Ar cenu visstraujāk var reaģēt uz konkurenci.
Katram uzņēmumam viena no galvenam problēmām ir cenu noteikšana savam precēm un pakalpojumiem. Cenu veidošana ir grūts process, kurš pakļaujas daudziem faktoriem un to mijedarbības…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register