Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:220635
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga definīciju attīstības vēsturiskais apraksts    4
2.  Mārketinga loma uzņēmumā no teorētiskās puses    7
3.  Sociālo tīklu uzņēmumu mārketinga aktivitāšu analīze    13
3.1.  Facebook Inc.    13
3.2.  Draugiem.lv    18
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    27
  Pielikumi    30
Extract

1. Mārketinga definīciju attīstības vēsturiskais apraksts
Mārketings no sākuma vēl netika definēts kā uzņēmuma darbības sastāvdaļa, tādēļ ir 1.1. tabulā ir apskatīti svarīgākie posmi mārketinga uz biznesa orientāciju attīstībā.
Laika gaitā var redzēt, kā ir mainījusies uzņēmēju orientācija, sākot no orientēšanās uz ražošanu, kur galvenais bija saražot pēc iespējas lielākus apjomus par minimālām izmaksām, un pakāpeniski apjaušot arī patērētāju lomu un intereses, līdz beidzot nonākot līdz ētiskam un ilgtspējīgam mārketingam, kur notiek ne tikai pircēju vajadzību apmierināšana, bet arī vērā tiek ņemti globālāki aspekti, kā sabiedrības labklājība un vides aizsardzība. Šeit var redzēt, ka uzņēmumi domā ne tikai par savu peļņu, bet arī vēlas veidot un spodrināt organizācijas tēlu un realizēt mārketinga aktivitātes caur sabiedriskajām attiecībām.
Lai labāk izprastu mūsdienu mārketinga būtību, būtu jāapskata vairāki mārketinga definējumi, jo dažādos literatūras avotos dažādi autori sniedz nedaudz atšķirīgas mārketinga definīcijas.
„Mārketinga mērķis ir radīt situāciju, kurā pārdošana ir kļuvusi nevajadzīga. Mārketinga mērķis ir tik labi izzināt un izprast patērētāju, lai produkts vai pakalpojums būtu tieši viņam atbilstošs un patērētājs būtu pašmotivēts to iegādāties. Ideālā gadījumā mārketingam būtu jārada patērētājs, kas ir gatavs pirkt.”
Darba autore uzskata, ka tik efektīva, pārdomāta un mērķtiecīga mārketinga realizēšana, kur nepieciešams labi izprast un izzināt patērētāju, lai radītu pārliecību, ka produkts ir domāts tieši viņam, var būt ļoti dārgs process, vai arī radīts ļoti šaurai tirgus nišai, tādēļ jāraugās, lai tas nepārsniedz iespējamo peļņu no produktu vai pakalpojumu pārdošanas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register