Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:220791
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Jaunattīstības valsts definīcija pēc Latvijas Zinātniskās akadēmijas skaidrojošās vārdnīcas ir sekojoša: „Jaunattīstības valstis ir valstis, kuru nacionālais kopprodukts, rēķinot uz vienu iedzīvotāju, ir ievērojami zemāks nekā saimnieciski spēcīgi attīstītās valstīs”. Jaunattīstību valstu tipiskās pazīmes ir:
lielas iedzīvotāju daļas nodarbinātība lauksaimniecībā;
vāji attīstītas citas tautsaimniecības nozares;
liela atkarība no ārzemju kapitāla;
augsta dzimstība;
ļoti nevienāda ienākumu sadale- daudz nabadzīgo, maz turīgo;
nesen iegūta politiskā neatkarība;
nestabila valsts politika;
korumpēta valdība.1
Šī referāta mērķis ir analizēt urbanizācijas procesu ietekme uz starptautiskā mārketinga efektivitāti jaunattīstības valstīs. Tāpēc referātā tiks skaidrots urbanizācijas jēdziens, kā arī jaunattīstību valstu jēdziens. Pamatojoties uz teorētisko materiālu analīzi, tiks secināts, par mārketinga efektivitāti šajās valstīs. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1122733
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register