Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:220861
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS    3
2.  PRECES POZĪCIJAS NOSTIPRINĀŠANAS METODES    4
2.1.  KONKURĒTSPĒJA    7
2.1.1.  Kvalitāte un ārējais izskats    8
2.1.2 .  Preces cena    9
2.2.  REKLĀMA    10
2.3.  NETIEŠĀ REKLĀMA    11
2.4.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANA    12
2.5.  TIEŠĀ PĀRDOŠANA    13
3.  UZŅĒMUMĀ PIELIETOTĀS PRECES POZĪCIJAS NOSTIPRINĀŠANAS METODES    14
4.  SECINĀJUMI    18
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    20
Extract

Mana studiju darba mērķis ir iepazīties ar preču pozīcijas nostiprināšanas metodēm, kā arī izpētīt šo metožu pielietojumu konkrētā uzņēmumā. Es iepazinos ar celtniecības uzņēmuma SIA „XXX” saimniecisko un mārketinga darbību.
Preces pozīcijas nostiprināšana tirgū savā būtībā ir līdzīga preces virzīšanai tirgū. Aizvien plašākā mērogā mēs sastopamies ar dažādu preču un pakalpojumu reklāmām prezentācijām un akcijām, aizvien vairāk mūs interesē vai prece ir konkurētspējīga.
Firmas uzdevums ir ne tikai iekarot kādu tirgus mērķsegmentu, bet arī nostiprināt tajā savas preces pozīcijas perspektīvā. Ar laiku pircējiem it kā jāpierod pie tā, ka šajā tirgū tieši šī prece ir pārāka pār citiem analogiem. Mārketinga aspektā preces pozīciju nostiprināšana ir tādu mārketinga pasākumu īstenošana, kuri noved pie pircēju stabilām domām par konkrētās preces neapšaubāmām priekšrocībām konkrētajā tirgū.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register