Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:224812
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Extract

Mūsdienās klientu piesaistīšana dažādās ar viesmīlību un cita veida ar klientu apkalpošanu saistītās nozarēs ir kļuvusi par pierastu parādību, jo dažādus mārketinga trikus, klientu piesaistīšanai izmanto lielākā daļa uzņēmēju.To pierāda arī veiktie pētījumi, piemēram, Latvijā 2006. gadā klientu lojalitātes programmas ir izveidotas apmēram 44,0% uzņēmumu, kurus vada sievietes, taču starp tiem, kuriem to vēl nav, lielākā daļa tās plāno ieviest tuvākajā laikā. Turklāt absolūts vairākums uzņēmēju uzskata, ka programmas ir izdevīgas uzņēmumam un par tām ir jābūt vairāk informācijas. (Sabiedriskās politikas centrs „Providus” 2006, ER.)
Šajā referātā centīšos noskaidrot, kas ir klientu lojalitāte, kāpēc tā ir nozīmīga viesmīlības, precīzāk, viesnīcu nozarē un ko no tās iegūst abas iesaistītās puses. Taču nozīmīgākā referāta daļa būs veltīta trīs viesnīcu ķēžu salīdzinājumam iepriekšminētajā aspektā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1149565
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register