Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:224870
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
  Reklāma un tās attīstības process    6
1.1  Reklāmas definīcija    6
1.2  Reklāmas vēsture    7
1.3  Televīziju reklāmas vēsture    8
  Reklāmas darbības principi    10
  Televīzijas reklāma    12
  Pamatprincipi efektīvai televīzijas reklāmai    14
  Televīzijas reklāmas ietekmējošie faktori    16
  Pusaudžu vecuma attīstība    17
  Pētāmās grupas apraksts    19
  Pētīšanas metodes    19
  Aptaujas rezultāti    20
  Aptaujas rezultātu analīze    29
  Autora viedoklis par televīziju reklāmas ietekmi    30
  Secinājumi    31
  Izmantotā literatūra    32
  Pielikums    33
Extract

Tematu par reklāmas ietekmi uz pusaudžiem izvēlējos, jo, manuprāt, reklāmas ietekme ir aktuāla un pietiekami svarīga mūsdienu sabiedrībā. Manuprāt, pusaudži mūsdienās pietiekami nepievērš uzmanību tam kā reklāma ietekmē viņu dzīves veidu un intereses. Pēc manām domām, lielākā daļa mūsdienu pusaudži nenojauš reklāmas ietekmes pozitīvās un negatīvās puses, kā arī neaizdomājas par to, ka bez šo reklāmu ietekmes nezinātu par noteiktu produktu vai pakalpojumu esamību.
Tematu par reklāmas ietekmi uz pusaudžiem izvēlējos rakstīt arī tāpēc, ka, manuprāt, reklāma ir būtiska mūsu dzīves sastāvdaļa, bez kuras mūsdienu sabiedrība, manuprāt, nespēj iedomāties savu ikdienu.
Šī darba mērķis ir teorētiski un praktiski izzināt reklāmas pozitīvo un negatīvo ietekmi uz pusaudžiem.
Šī Pētījuma jautājumi ir: Vai reklāma ietekmē jauniešus, vai jaunieši izvēli izdara paši?
Lai sasniegtu ZPD mērķi izvirzīju sekojošus uzdevumus :
1) iepazīties ar informāciju, kas sniedz priekšstatu par reklāmu un tās ietekmi;
2) uzzināt kā reklāma tiek izplatīta;
3) izzināt reklāmas vēsturi;
4) veikt aptauju un analizēt reklāmas ietekmi;
5) izdarīt secinājumus par teorētisko un praktisko daļu.
Lai uzzinātu pusaudžu viedokli par reklāmas ietekmi veikšu anketēšanu, kurā piedalīsies pusaudži vecumā no 15-19 gadiem, t.sk. 17 meitenes un 15 zēni no vispārizglītojošām skolām. Darbā izmantošu literatūras avotus, kā arī skaitliskās datu apstrādes metodi un empīrisko metodi, kas varētu sniegt precīzu informāciju par attiecīgo pētāmo vecuma grupu.
Pētījuma pamatā ir grāmatas - Harijs Kārters „Efektīva reklāma”, Jumava, 1993 g., 255 lpp. ; Dells Denisons, Linda Toli „Ievads Reklāmā”, Kamene, 2004 g., 94 lpp ; Mārtiņš Veide „Reklāmas psiholoģija”, Jumava, 2006.g.
Šajā darbā aprakstīšu par reklāmas vēstures veidošanos, kā arī veidošu apskatu par to kas tad vispār ir reklāma. Vēlos izzināt arī reklāmas mērķus, kā tie darbojas uz pusaudžiem un uz sabiedrību kopumā. Kā arī apskatīšu psiholoģiskos faktorus, kuri sekmē šo izvēles veikšanu . Manuprāt, viens no interesantākajiem tematiem ir pusaudžu vecuma izpēte, kurā var apskatīt kā mainās viņu uztvere un domas par reklāmu.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register