Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:226442
 
Evaluation:
Published: 19.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga vides vērtējums sevī ietver gan uzņēmuma mikroklimata, gan ārējas vides, kurā uzņēmums darbojas, izvērtēšanu. Pašreizējā situācija uzņēmumā ir jāanalizē, lai izlemtu par turpmākās darbības virzienu. Vienkāršākajā līmenī uzņēmuma iekšējā stāvokļa novērtēšanai var izmantot SWOT modeli (priekšrocības, trūkumi, iespējas un draudi). Priekšrocības un trūkumi raksturo uzņēmuma iekšējo vidi, savukārt iespējas un draudi raksturo ārējās vides ietekmi uz uzņēmumu. Var arī izmantot STEP modeli (sociālās un kultūras, tehnoloģiskās, ekonomiskās un politiskās jomas), ar kuru var izvērtēt uzņēmuma ārējo vidi.

Ir šādi mārketinga kompleksa elementi: Produkts, cena, veicināšana un vieta.
Produktā vai pakalpojumā jābūt definētām tā raksturīgākajām iezīmēm, lai tās atbilstu pircēju vajadzībām un apmierinātu tā vēlmes, lai pircējs no šī produkta gūtu gandarījumu.
Ir jānolemj kāda būs cenu stratēģija. Pircējam jābūt informētam par to, cik viņam maksās vēlmju apmierināšana, lai viņš izlemtu vai viņam tas būs izdevīgi.
Veicināšana iekļauj reklāmu, pārdošanu, pārdošanas veicināšanu un atmosfēru. Pārdevējam ir jāzina kādi komunikācijas veidi jāīsteno, lai pircēju stimulētu iepirkties.
Ir jāzina vieta, uz kuru tiek piegādāts produkts vai pakalpojums, jā arī tā piegādes veidam jābūt skaidram. Pircējam ir svarīga atrašanās vieta, kurā viņš varēs iegādāties preci vai pakalpojumu, kā arī svarīgs ir preču izkārojums- jo pārdomātāks tas būs, jo vairāk preču/ pakalpojumu tiks pārdots.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1333969
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register