Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:230726
 
Evaluation:
Published: 24.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma, attieksme un autovadītāju specifika    4
1.1.  Reklāma un vides reklāma    4
1.1.1.  Reklāma    4
1.1.2.  Vides reklāma    4
1.1.3.  Vides reklāmas veidi    5
1.1.4.  Vides reklāmas vēsture    7
1.2.  Attieksme    8
1.2.1.  Attieksmes definīcijas    8
1.2.2.  Attieksmes funkcijas    11
1.3.  Uzmanība un autovadītāju specifika    12
1.3.1.  Uzmanība    12
1.3.2.  Autovadītāju attieksme un uzvedība    13
2.  Autovadītāju attieksmes pret vides reklāmām brauktuvju malās izpētes rezultāti    15
2.1.  Pētījuma metožu raksturojums    15
2.1.1.  Pētījuma objekts un izmantotās metodes    15
2.1.2.  Respondentu skaits    15
2.1.3.  Kā metodes palīdz pierādīt hipotēzi?    15
2.2.  Pētījuma norise. Rezultātu kvalitatīvā un kvantitatīvā analīze    16
2.3.  Pētījuma rezultātu interpretācija    16
2.4.  Empīriskā pētījuma rezultāti    26
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
  Pielikumi    32
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
Veicot pētījumu „Autovadītāju attieksme pret vides reklāmām brauktuvju malās” un izanalizējot teorētisko literatūru par tēmu, ir izdarīti vairāki secinājumi:
1. Vides reklāma ir ļoti pamanāma un tai ir liela ietekme, tā ātri spēj izplatīt informāciju, kas saglabājas patērētāju atmiņā uz ilgu laiku un tā vienkārši, bet efektīvi atspoguļo firmas pozīciju, tomēr tā ir dārga un to var sabojāt dažādi laika apstākļi.
2. Attieksmei nav vienas noteiktas definīcijas, taču tā ir kā novērtējums un vienmēr ir attiecināma pret kaut ko, kā arī tai ir četras galvenās funkcijas - zināšanu, utilitārā, vērtību un ego aizsardzības; pētījuma gaitā pierādījās, ka autovadītājus visvairāk vada vērtību izpaušanas funkcija.
3. Faktori, kas rosina netiešo uzmanību ir spēks, lielums, atšķirība no apkārtnes, kustība, darbības sākšana un pārtraukšana, emocionalitāte, kas ir svarīgi reklāmās, lai patērētāji ievērotu tās un netīšā uzmanību pārietu tīšajā.
4. Autovadītāju attieksmi un uzvedību lielā mērā nosaka viņu pamatvērtības.
5. Pētījuma laikā pierādījās, ka visvairāk autovadītāji pievērš uzmanību lielformāta reklāmas stendiem vai reklāmām uz tiltiem vai ceļu pārvadiem, ko var saistīt ar to, ka lielā reklāmas laukuma dēļ tās ir viegli pamanāmas un pievērš uzmanību.
6. Autovadītāji visvairāk pievērš uzmanību pārtikas un automašīnu reklāmām un uzskata, ka vislabāk brauktuvju malās ir reklamēt tieši pārtiku, automašīnas un veikalus, taču nav vērts reklamēt mēbeles, santehniku, skaistumkopšanas preces un telekompānijas.
7. Autovadītāji reklāmās visvairāk uzmanības pievērš reklāmas tēlam, kā par labāko atzīstot sievietes, taču lielu uzmanību pievērš arī krāsām un izceltajai informācijai, taču tekstam nē; to var skaidrot ar kustību, jo, vadot automašīnu, nevar pievērst uzmanību mazām detaļām.
8. Lielākā daļa respondentu uzskata, ka reklāmas traucē satiksmes drošībai un novērš autovadītāju uzmanību no braukšanas.
9. Pētījuma gaitā pierādījās hipotēze – autovadītāju attieksme pret vides reklāmām brauktuvju malās ir negatīva, jo tās novērš uzmanību no auto vadīšanas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register