Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:230958
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Kāda gan ir reklāmas un zīmola būtība, to loma mūsdienu sabiedrībā un valstī? Kāds ir reklāmas mērķis? Viss ir ļoti vienkārši. Reklāma ir radīta tādēļ, lai piesaistītu patērētājus. Līdzīga loma ir arī zīmolam, kas ļauj šo ‘īpašo’ preci atšķirt no citām, kas dara to pieprasītāku un vajadzīgāku.
Ikviena sekmīga uzņēmuma darbības pamatā ir māka iekārdināt, piesaistīt un reklamēt. Tomēr mums būtu jāzina, ka tādas lietas kā reklāmas, zīmoli un daudzas tiem līdzīgās lietas ir tā pati iekārdināšana, mēģinājumi manipulēt ar cilvēkiem, cenšoties piedabūt patērētājus iegādāties noteikto preci vai pakalpojumu (Olinss 2003).

Reklāma un tās mērķi

Reklāma ir uzskatāms materiāls, kura pamatdoma jeb pamatmērķis ir piesaistīt patērētāju un mudināt viņu iegādāties preci vai pakalpojumu, popularizēt kādu ideju (Vikipedija 2007, ER).
Galvenais iemesls, kādēļ reklāma tiek izvietota sākumā šķiet saprotams – produkts, ko reklamē, ir jāpārdod. Lai arī daudzu uzņēmumu reklāmas pamatā ir tieši šī doma – realizēt savu produkciju, tomēr tas nebūt nav vienīgais mērķis, kādēļ reklāma tiek veidota. Papildus mērķim pārdot preci nereti ir arī citi mērķi, kā, piemēram, reklāmai ir jāveic uzdevums – jāveicina uzņēmuma vai tirdzniecības markas popularitāte jeb atpazīstamība, līdzīgi kā zīmolam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register