Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:233948
 
Evaluation:
Published: 02.06.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

"Mazsalacas meteorīts"
Mobilo sakaru kompānijas Tele2 mārketinga akcija 2009. gada 25. oktobrī, kas ievadīja reklāmas kampaņu par jaunu kompānijas tarifu plānu "Meteorīts". Akcija izraisīja starptautisku ažiotāžu un tās organizatoriem nācās publiski atvainoties un kompensēt radītos izdevumus.

Tiešais mārketings
Reklāmas veids, kas uzrunā katru potenciālo pircēju/klientu individuāli, un līdz ar to dod lielāku atdevi visam mārketinga pasākumam kopumā.
Tiešais mārketings ir ziņojumu izsūtīšana klientam un mudināšana uz darbību, kas ietver pozitīvu klientu atsauksmju izmantošana mārketinga aktivitātēs.

Vispopulārākais - Tiešais pasts. Tiešais pasts tiek izmantots, lai reklamētu tirdzniecību caur pasta katalogiem.
Pateicoties tehnoloģiju progresam, attīstījās jauni kanāli, piemēram, telefons, fakss, internets, SMS, MMS u.c.
Uzņēmumi, kas Latvijā nodarbojas ar tirdzniecību pa pastu, pārsvarā ir no ārvalstīm. 

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register