Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:234344
 
Evaluation:
Published: 17.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  SIA ”Reval Hotel Rīdzene” mārketinga vide    6
1.1.  SIA ”Reval Hotel Rīdzene” iekšējā vide    6
1.2.  SIA ”Reval Hotel Rīdzene” ārējā vide    13
1.2.1.  Makrovides faktori    13
1.2.2.  Pieprasījums    17
1.2.3.  Konkurence    21
1.2.4.  Starpnieki    25
1.2.5.  Kontaktauditorijas    25
1.2.6.  SVID analīze    26
2.  SIA „Reval Hotel Rīdzene” mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    29
2.1.  Mārketinga mērķi    29
2.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    30
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    32
2.4.  Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    37
3.  SIA „Reval Hotel Rīdzene” mārketinga komunikāciju programma    39
3.1.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    40
3.2.  Tiešā mārketinga aktivitātes    42
3.3.  Sabiedrisko attiecību aktivitātes    43
3.4.  Reklāmas plāns    45
3.4.1.  Reklāmas sludinājuma mērķi, veidi, funkcijas un objekti    45
3.4.2.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    46
3.4.3.  Mediju stratēģija un taktika    47
3.4.4.  Reklāmas makets    49
3.5.  Mārketinga komunikāciju budžets    50
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    56
Extract

Tūrisms ir viens no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm un ir liela nozīme ekonomiskās attīstības un nodarbinātības jomā. Tūrisms ir viens no lielākajiem eksporta ienākumu avotiem, nozīmīgs darbavietu radītājs, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors. Latvijā tūrisma nozare attīstas, bet vēl nav sasniegusi savus maksimālos rādītājus. Latvija ir lielas tūrisma attīstības iespējas, jo Latvijā ir resursi jaunu tūrisma produktu izveidei, esošo apzināšanai un to konkurētspējas palielināšanai. Rīgai ir izdevīgs ģeogrāfiskais izvietojums. Rīga atrodas pašā centrā starp Baltijas valstīm. No Rīgas daudzi cilvēki dodas talāk, piemēram, uz Lietuvu, Igauniju, Krieviju – pilda tranzītpilsētas funkcijas.
Reval Hotels ir lielākā viesnīcu ķēde Baltijas valstīs. SIA “Reval Hotel Rīdzene” ir vienīgā pieczvaigžņu viesnīca Reval Hotels viesnīcu ķēdē. SIA „Reval Hotel Rīdzene” ir guvusi atzinību kā Latvijas vadošā biznesa viesnīca. Viesnīca jau vairākus gadus sekmīgi darbojas tūrisma nozarē un gūst labu peļņu. Labās peļņas dēļ Reval Hotel Rīdzene var veltīt lielus līdzekļus mārketinga darbību finansēšanai. Viesnīcai ir plašs pakalpojumu klāsts un darbojas vairākos tirgus segmentos.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt SIA „Reval Hotel Rīdzene” mārketinga vidi, noteikt mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas, tā rezultātā izveidot mārketinga komunikāciju programmu. Lai sasniegtu darba mērķi ir jāveic vairāki uzdevumi:
1.Jāizpēta SIA „Reval Hotel Rīdzene” mārketinga vide, lai noteiktu uzņēmumu ietekmējošos labvēlīgos un nelabvēlīgos faktorus.
2.Jānosaka mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas, lai varētu noteikt kopējās vadlīnijas pēc kurām darboties un plānot mārketinga aktivitātes saskaņā ar uzņēmuma mērķiem.
3.Izstrādāt plānu kā, kad un kur īstenot mārketinga komunikāciju aktivitātes.
4.Izvirzīt secinājumus par SIA „Reval Hotel Rīdzene” mārketinga vidi, mārketinga komunikāciju mērķiem un stratēģijām, mārketinga komunikāciju programmu un izvirzīt priekšlikumus uzņēmuma tālakai sekmīgai darbībai.
Tiks izmantotas statistiskās analīzes metodes, relatīvā metode, faktoru noteikšanas metode, mārketinga metode Bostonas matrica, tabulu metode. Pētījuma periods būs no 2005. gada līdz 2009. gadam. Tāds pētījuma periods izvēlēts tādēļ, lai gūtu pilnīgu informāciju par Reval Hotel Rīdzene darbību. Plānošanas periods būs 2010. gads. Pētījuma avoti ir vispārejā un speciālā literatūra valsts statistiskie dati, Reval Hotel Rīdzene nepublicētie materiāli, interneta resursi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −52,95 €
Work pack Nr. 1306876
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register