Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:236961
 
Evaluation:
Published: 06.12.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Šeit parādās pircēju spontānā rīcība. Universālveikala „Stockmann” atlaides „trakajās dienās” bija piesaistošas ar dzelteno krāsu uz cenas, taču atlaides nebija visiem produktiem, daudziem produktiem cenas palika tāas pašas vai bija tikai nedaudz zemākas. Taču produktus iegādāties pārsvarā mudina uzrunājošās reklāmas un salīdznājums ar iepriekšējām cenām.
Ikdienā universālvikalā „Stockmann” ir mierīgas krāsas un skan mierīga mūzika, kas rada patīkamu, mierīgu sajūtu, cilvēki nesteidzas, izbauda patīkamo lielveikala atmosfēru, taču „trakajās dienās” visā universālveikalā mūzika skan skaļāk un tā ir ātrāka nekā ikdienā, tā rada cilvēkos nemieru, steigu.
Atšķirībā no ikdienas „trakajās dienās” uzņēmums izmanto papildus pārdošanas veicināšanas paņēmienus. Tas izmanto bukletus, kas tiek izdalīti cilvēkiem, papildus reklāmas, ka cilvēki jau iepriekš zin, ka būs šīs „trakās dienas”. Uzņēmums vēl izmanto šīs saistības ar sadarbības partneriem, pārdodot biļetes lētāk, piemēram uz hokeju. Vēl tas izmanto pazeminātās cenas dažādiem produktiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1247401
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register