Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:238662
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga komunikāciju komplekss    4
1.1.  Preču virzīšana    4
1.2.  AIDA modelis    6
2.  Reklāma    7
2.1.  Reklāmas būtība    7
2.2.  Reklāmas vēsture    8
2.3.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    9
3.  Masu mēdiji    11
3.1.  Reklāmas izplatīšanas veidi un līdzekļi    11
3.2.  Masu mēdiju priekšrocības un trūkumi    13
4.  Mobilo sakaru operātors „BITE”    15
4.1.  “SIA BITE Latvija” apraksts    15
4.2.  Uzņēmuma „BITE” reklāmas veidu daudzveidība    18
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Literatūras saraksts    28
Extract

Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir virzīt savu preci vai pakalpojumu, lai gūt lielāko peļņu. Bet to nav tik viegli izdarīt, ja tirgū pastāv konkurenti, kuri darbojas tajā sfērā jau ilgstošu laiku. Veicināšana, virzīšana – tā ir ikviena uzņēmuma darbība, ko izmanto uzņēmums, lai informētu, pārliecinātu vai atgādinātu par savām precēm, pakalpojumiem vai par pašu uzņēmumu. Viena no veicināšanas sastāvdaļām ir reklāma.
Lai popularizēt savu preci, jeb pakalpojumu, tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem, protams, ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet nav vēl dzirdēts par tādu uzņēmumu vai organizāciju, kura būtu kaut ko sasniegusi bez reklāmas, jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par preces vai pakalpojuma eksistenci.
Tomēr arī atsevišķa reklāma, piemēram presē, neko daudz nedos, ir nepieciešams veidot reklāmas kampaņas. Pārsvarā, vismaz Latvijā, reklāmas kampaņas veido lielie uzņēmumi, jo tiem ir šādam pasākumam nepieciešamie līdzekļi, kuri, protams, pēc tām viņiem atmaksājas. Kā piemēru šeit varētu minēt vienu no populāriem mobila sakara operātoriem – „BITE”, kura reklāmas ir gandrīz visur – televīzijā, presē, radio, internetā, uz afišām ielās, lielveikalos. „BITE” iesaistās dažādos pasākumos, kur arī, protams, parādās tā reklāma. Un rezultātā, SIA „BITE Latvija”, kura sāka savu darbību 2005. gadā, pašlaik kļūva par nopietnu konkurentu starp Latvijas mobilo sakaru operātoriem.
Darba mērķis ir izpētīt reklāmas nozīmi un īpatnības uzņēmuma „BITE” darbībā.
Darba uzdevumi:
1.apkopot informāciju par reklāmas būtību;
2.izvērtēt reklāmas nesējlīdzekļu īpatnības, priekšrocības un trūkumus;
3.raksturot mobilo sakaru operātoru „BITE” pakalpojumus;
4.apskatīt reklāmas nozīmi un tās daudzeidību attiecībā uz „BITE” darbību;
5.izdarīt secinājumus un priekšlikumus par reklāmas nozīmi uzņēmumā.
Darbā izmantotās metodes:
1.literatūras analīze;
2.apraksti un statistika.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1139775
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register