Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:241524
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.1.1.  Sortiments    4
1.1.2.  Attīstība    4
1.3.1.  Reklāma    7
1.3.2.  Mārketinga darbinieki    7
1.3.3.  Netiešā reklāma    8
3.  Uzņēmuma iekšējā un ārējā vide pārmaiņu procesā    11
3.1.1.  Uzņēmuma mērķis    11
3.1.2.  Struktūra    11
3.1.3.  Tehnoloģija    11
3.1.4.  Uzņēmuma kultūra    12
3.1.5.  Grāmatvedība    12
3.2.1.  Uzņēmuma klienti    13
3.2.2.  Konkurenti    13
3.2.3.  Piegādātāji    15
3.2.4.  Valsts likumdošana    16
4.  Uzņēmuma produkcija, pakalpojumi    20
4.2.1.  Gaļas un piena produkti    20
4.2.2.  Pārējie produkti    21
5.  Vieta un sadales kanāli    23
6.  Realizācijas izmaksu ietekmējošie faktori    25
  SECINĀJUMI    28
  1.Sabiedrība ar ierobežotu atbildību ( SIA )”Krodzinieki” tika dibināta 2009.gada 15. maijā    28
  PRIEKŠLIKUMI    30
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    31
  PIELIKUMI    32
  3.Pielikums    35
Extract

Studiju programmā Mārketings un tā inovācijas praksi izgāju SIA „Krodzinieki”. Uzņēmums atrodas Salaspilī un nodarbojas ar pārtikas preču pārdošanu.
Prakses pirmajās dienās iepazinos ar veikala „Zemnieku bodītes” atrašanās vietas izpēti, veikala izkārtojumu un darbiniekiem. Prakses vadītāja iepazīstināja ar veikala norises gaitu. Viens no galvenajiem mērķiem bija uzzināt cik liela konkurence pastāv šim veikalam „Zemnieku bodīte” un vai tas ir spējīgs konkurēt ar citiem pārtikas veikaliem. Tika analizēts tuvākais konkurents, tā produktu klāsts un cenas, atrašanās vieta un izvietojums.
Veicu veikala detalizētu apskati, lai varētu spriest par tā tehnoloģijām, kultūru, cenām un citām daudzām lietām. Tieša vietas apskate palīdzēja iegūt pilnīgāku informāciju. Varēju kontaktēties ar pārdevējām un pat piedalīties pārdošanas procesā.
Lielu daļu informācijas par uzņēmumu saņēmu no veikala grāmatvedes, kura mani iepazīstināja ar SIA dibināšanas pamatprasībām, uzņēmuma mērķi, finansēšanas avotiem u.c.
Pārējo informāciju man sniedza uzņēmuma īpašnieks- vadītājs. Šajā uzņēmumā visam bija jāseko līdzi pašam praktikantam-no uzņēmuma varēja „paņemt” tik daudz cik praktikants pats vēlējās jaunu uzzināt un iegūt. Jāsastāda savi jautājumi un vēlmes, ko sagaida no šī uzņēmuma, lai pēc tam varētu visu vēl sīkāk izanalizēt. Bija jāizrāda interese uz darbību un jāpiedalās dažādās darbībās, kā ,piemēram, veikala izkārtojuma un noformējuma veidošanā.

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību ( SIA ) „Krodzinieki”, kura tika dibināta 2009.gada 15.maijā, Salaspilī, Līvzemes ielā 5. SIA „Krodzinieki” nolēma atvērt veikalu, kura nosaukums ir „Zemnieku bodīte”. Veikals tika atvērts 6.jūlijā.
Uzņēmuma vienīgais dibinātājs ir Gints Ķigulis, līdz ar to, paturot tiesības uz vienbalsīgu lēmuma pieņemšanu SIA ” Krodzinieki ”.
Pamatkapitāls ir divi tūkstoši.

1.1.1.Sortiments
Uzņēmums nodarbojas ar pārtikas produktu pārdošanu. Lielākā daļa no produkcijas ir vietējo zemnieku ražojumi. Galvenais uzsvars tiek likts uz gaļas un piena tirgošanu, kā arī to izstrādājumiem.
Veikala ”Zemnieku bodīte” darba laiks ir: no 09:00 līdz 21.00.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register