Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:242864
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.02.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Attention-uzmanība – kas piesaista cilvēka uzmanību šajā reklāmā?
Cilvēka uzmanību reklāmā viennozīmīgi piesaista sarkanais auto, kur krāsai ir ļoti būtiska nozīme, jo reālā automašīnas krāsa – sudraba, nebūtu cilvēka acij tik tīkama un saistoša. Sarkanais auto un teksts „Laimē 900 balvas” atrodas cilvēka acu augstumā un tādējādi piesaista vairāk uzmanības. Piemēram, cilvēks dodoties pa ietvi kādus 20 m pirms šīs reklāmas mainīs savu maršrutu, ieraugot iespēju laimēt reklāmā redzamo auto, kas ir pietiekami spilgtā krāsā, lai to pamanītu jau pa lielu attālumu. Būtiski uzmanību piesaista 900 balvu fonds, jo tas rada cilvēkos domu, ka iespējas laimēt ir krietni lielākas, nekā ja balvu fondā būtu tikai viens auto.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register