Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:242977
 
Evaluation:
Published: 08.02.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Lai veiktu kultūras mārketinga mix izpēti, izvēlējos Salaspils novada kultūras namu „Enerģētiķis”.
Galvenais iemesls, kāpēc izvēlējos šo iestādi, ir pieejamā informācija par kultūras nama darbību, jo pats tajā strādāju kā skaņu un gaismu režisors.
Tā kā kultūras nami Latvijā ir katrā pilsētā, tiem, manuprāt, kultūrā ir ļoti liela nozīme, jo tie dod iedzīvotājiem iespēju gan baudīt mākslu, gan kalpo kā sabiedriskais centrs gan sapulcēm, gan arī kā pulciņu (vokālo, instrumentālo ansambļu un citu radošo pulciņu) vieta. Tieši tāpat ir ar kultūras namu „Enerģētiķis”.

Kultūras nams piedāvā iespēju Salaspils novada iedzīvotājiem darboties dažādos radošajos kolektīvos dažādiem vecumiem. Kultūras namā darbojas cirka studija „Arlekīns”, pūtēju orķestris „Salaspils”, amatierteātris, jauktais koris „Lōja”, krievu dziesmu ansamblis „Otrada”, senioru deju grupa „Madaras”, bērnu deju grupa „Fantāzija”, bērnu vokālais ansamblis „Fantāzija”, jauniešu vokālais ansamblis „Sunrise”, līnijdeju grupa, senioru vokālais ansamblis, krievu teātra studija, hip hop deju grupa, un citi kolektīvi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register