Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:246863
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketings ir sociāls process, kurš nodrošina patērētāju vēlmju identificēšanu, fokusējot tās konkrēta produkta vai pakalpojuma virzienā, un virzot šo produktu vai pakalpojumu tā pircējiem. Mārketings ir fundamentāla disciplīna jebkuras uzņēmējdarbības attīstībai.
Mārketings ir radoša disciplīna, kura ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Tāpat tas ir saistīts ar patērētāju esošo un potenciālo vajadzību un vēlmju izpēti ar mārketinga pētījumu palīdzību.
Tā specializētās disciplīnas ir:
• Stratēģiskā vadība
• Sabiedriskās attiecības
• Reklāma un Zīmolvedība
• Tirgus izpēte
• Starptautiskais mārketings
• Tiešais mārketings
• Datubāzu mārketings
• Pasākumu organizēšana
• Mārketings meklēšanas serveros1
Mārketings dod iespēju veidot galīgo patērētāju vajadzības, labāk izmantot ekonomikas resursus makroekonomiskā mērogā sakarā ar preču apgrozības ātruma palielināšanos un preču krājumu samazināšanos, iegūstot mārketinga informāciju par resursu izvietojumu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register