Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:246911
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Zīmola vadības un attīstības teorētiskais raksturojums    8
1.1.  Zīmolu dzīves cikls    15
1.2.  Zīmolu veidi un to vadības īpatnības    17
1.3.  Pakalpojumu zīmolu vadība    18
1.4.  Nācijas zīmolvedība    19
2.  Pasaules aviolīniju praksē pielietotie zīmolu vadības paņēmieni    21
3.  Uzņēmuma „Air Baltic Corporation” zīmola vadība    29
3.1.  Zīmola vēsture un attīstība    30
3.2.  airBaltic zīmola vizuālā identitāte un saziņa ar sabiedrību    33
3.3.  Pakalpojumu zīmola vadības metodes un īpatnības airBaltic    36
3.4.  Zīmola vadības ietekme uz uzņēmuma finanšu darbību    41
3.5.  airBaltic loma Latvijas valsts zīmola veidošanā    43
4.  „Air Baltic Corporation” zīmola vadības novērtējums    46
5.  Nākotnes perspektīvas „Air Baltic Corporation” zīmola vadības attīstībai    59
  Secinājumi un priekšlikumi    61
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    63
  Pielikumi    65
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. airBaltic zīmola vadības funkciju realizēšanu pārvalda uzņēmuma prezidents Bertolts Fliks, kura vadībā tiešos zīmola vadības pienākumus veic korporatīvo komunikāciju, E-komercijas struktūrvienības un ārvalstu pārstāvniecības.
2. Uzņēmums airBaltic praksē izmanto divas zīmolu paplašināšanas metodes – jaunu pakalpojumu piesaistīšana airBaltic zīmolam un jaunu, neatkarīgu zīmolu izveidošana. Jaunizveidotos zīmolus pārstāv atšķirīgi pakalpojumi un tie netiek tieši asociēti ar lidsabiedrību airBaltic.
3. airBaltic ir kļuvis par cenas orientētu zīmolu, jo centrālā informācija drukātajā, interneta un citās reklāmās ir pakalpojumu cena. Informācija ir izteikti racionāla un tā nerosina mērķa auditorijas emocionālu piesaisti zīmolam.
4. airBaltic zīmola pārpozicionēšana 2004. gadā un vizuālās identitātes maiņa veicināja airBaltic konkurētspēju ar zemo izmaksu lidsabiedrībām, taču kā liecina aptaujas rezultāti, vienlaicīgi pārpozicionēšana padarīja airBaltic zīmolu nepievilcīgāku pasažieriem, kuri sagaida augstu pakalpojumu pievienoto vērtību.
5. airBaltic vizuālās identitātes elementi zīmolu piesaista visam Baltijas reģionam, nevis Latvijai, tādēļ to nevar dēvēt par Latvijas nacionālo lidsabiedrību.
6. airBaltic zīmolam nav saukļa, kas raksturotu tā vērtības, uzņēmuma pamatnostādnes vai rosinātu patērētājus izmantot tieši airBaltic pakalpojumus.
7. airBaltic praksē izmanto saistītās zīmolvedības metodi, veidojot sadarbību ar citām lidsabiedrībām.
8. airBaltic pakalpojumu zīmolu raksturo tā darbinieki, kuru pašu piesaiste zīmolam ir vairāk racionāla nekā emocionāla.
9. Samazinoties airBaltic pakalpojumu cenām, ievērojami ir palielinājušies uzņēmuma ienākumi un apgrozījums.
10. Sociāli un ekonomiski aktīvo cilvēku vidū airBaltic zīmols ir labi atpazīts, tomēr uzņēmumam ir jāpievērš uzmanība zīmola pozitīvas uztveres veicināšanai.
11. airBaltic galvenie konkurenti ir zemo izmaksu lidsabiedrības, jo to zīmoli ir līdzīgi un pēc darba aptaujas rezultātiem autors secina, ka šie zīmoli patērētāju skatījumā ir savstarpēji aizvietojami.
12. Neskatoties uz biļešu zemajām cenām, pasažieri sagaida augstu apkalpošanas līmeni un personāla profesionalitāti.
13. Lai efektīvāk izmantotu zīmolu, komunikācijā ar mērķa auditoriju, airBaltic vajadzētu izmantot saukli, kas kalpotu par īpašu zīmola pozicionēšanas līdzekli un raksturotu tā labākās iezīmes.
14. Pakalpojumu zīmolu vadībā svarīga loma ir personālam un tā spējai radīt īpašu pievienoto vērtību klientiem, tādēļ airBaltic būtu jādefinē sev raksturīgs apkalpošanas standarts, kuru izmantot kā zīmola identitātes elementu.
15. Izmantojot skaņu elementus airBaltic zīmola komunikācijā, uzņēmumam ir iespēja iegūt papildus zīmola atpazīstamību.
16. airBaltic sadarbība ar kaimiņvalstu lidsabiedrībām mazinātu konkurenci vietējā tirgū.
17. Pašlaik airBaltic sevi pozicionē kā zemo izmaksu un tradicionālo lidsabiedrību modeļu apvienojumu. Skaidri definējot airBaltic pozicionējumu tirgū un nodrošinot pienācīgu pakalpojumu kvalitāti, samazinātos to klientu skaits, kuri nav apmierināti ar zīmola radīto pieredzi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register