Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:248073
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.08.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Darbā piedalījas trīs cilvēki, kur divi studenti interesējas par preci, bet trešais fiksēja notiekošo.
Mūsu darba mērķis bija noskaidrot pārdevēja apkalpošanas prasmes. Mēs izvēlējamies parfimērijas veikalus: Stockmann, Kolonna (Tirdzniecības sentra ORIGO), Esthetique (Galereja Centrs), kur arī veicam pētījumu.
Izvēlētajos veikalos mēs gājām ar mērķi pirkt dāvanu darba kolēģim uz dzimšanas dienu. To mēs veicam pērkot preci, kur galvenie kritēriji, pēc kuriem mēs vērtējam pārdevēju bija:
Pārdevēja attieksme pret klientu;
Pārdevēja informētība;
Informācijas apmaiņas;
Pārdevēja temperamenta tips;
Klienta ietekmēšanas paņēmieni
Katra pārdevēja uzdevums ir ieinteresēt pircēju, pārdot viņam preci un atstāt labu iespaidu, lai viņam rodas vēlme atgriezties. Pārdevējs ir veikala sēja, kura atspoguļo gan arēju, gan iekšēju uzņēmumu politiku. Katrs cilvēks vēlas justies par īpašu pircēju, kuram pievērš uzmanību un izzina viņas vēlmes. To arī mēs noskaidrojam apmeklējot veikalus.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register