Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:248458
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Kultūras attīstības līmenī var atspoguļoties atsevišķa indivīda, sociālās grupas vai visas sabiedrības dzīves un darbības veids. Veidojot mērķtirgu, obligāti jāpēta konkrētās valsts iedzīvotāju nacionālās īpatnības. Nacionālās īpatnības, tradīcijas lielā mērā nosaka ģeogrāfiskais stāvoklis, kādā atrodas konkrētā tautas apdzīvotā vieta, jo tas jūtami nosaka arī vajadzību un pieprasījuma attīstību.
Ceturtkārt, svarīga nozīme ir pircēju personiskajiem raksturlielumiem. Pie tādiem raksturlielumiem pieder vecums, profesija, dzīvesveids un rakstura īpatnības.
Cilvēks maina savas vēlmes un gaumi atkarībā no vecuma. Piemēram, bērnība viņš lieto bērnu uzturu, būdams pieaudzis dažādu pārtiku, mūža nogalē diētiskus produktus.
Viens no faktoriem, kas ietekmē pircēja pieprasījumu un viņa rīcību tirgū, ir profesija. Mārketinga speciālistiem jācenšas izpētīt kopsakars starp cilvēku profesionālajām grupām un viņu interesēm iegadāties kādu preci vai pakalpojumu.
Vienas un tās pašas sociālas grupas, kultūras līmeņa, profesionālas piederības cilvēkiem ir samērā atšķirīgs dzīves stils. Izstrādājot mārketinga stratēģiju, ir jārod savstarpējais sakars starp ražojamām precēm, to sortimentu un cilvēku grupām, kuram raksturīgs noteikts dzīves stils.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1307505
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register