Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:251151
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Uzņēmumi var izvēlēties vadīties vai nevadīties pēc mārketinga koncepcijām. Latvijā pārsvarā izmanto produkcijas un produkta koncepcijas, jo Latvijas tirgus vēl nav tik labi attīstījies, lai apmierinātu visas sabiedrības intereses, un lai nodrošinātu ekoloģiski tīru produikciju, nekaitīgu dabai.
Mārketinga koncepcijas attīstīja Ralph Coordiner (Ralfs Kordiners) 1950 gadu sākumā. Viņam tas bija nepieciešams, lai stimulētu sava uzņēmuma darbību nākamajā gadsimtā. Mārketinga koncepcijas izmanto daudzas kompānijas gan lielas, gan mazas, taču vēl aizvien ir daudzas firmas, kuras nenovērtē Ralfa idejas nepieciešamību.
Koncepcija ir sistematizēti apkopoti uzskati par kādu parādību vai procesu
Mārketinga koncepcija (marketing concept)- uzņēmuma darbības filozofija, kas virzīta uz klientu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, nodrošinot panākumus uzņēmumam [4;38.lpp.].…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register