Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:252365
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Sabiedrisko attiecību būtība, mērķi un veidi    3
1.1.  Sabiedrisko attiecību būtība    3
1.2.  Sabiedrisko attiecību mērķi un veidi    7
2.  Sabiedriskās attiecības vadīšana    9
3.  Sabiedriskās attiecības kā netieša reklāma    11
4.  Organizācijas tēls    13
5.  Sponsorēšana    14
  Secinājumi    16
  Izmantotās literatūras un informācijas avoti    17
Extract

Sabiedriskās attiecības (turpmāk tekstā - SA) ir pārvaldes funkcija, ar kuras palīdzību tiek nodibināti un uzturēti savstarpēji sakari starp kādu organizāciju un to sabiedrību, no kuras ir atkarīgas šīs organizācijas veiksmes un neveiksmes.
SA formulējas kā uzņēmuma aktivitātes, kas ir saistītas ar tādām darbībām, kas veido sabiedrības labvēlīgu attieksmi pret uzņēmuma marketinga pasākumiem, pret uzņēmuma reklāmas kampaņām un galu gala pret tas produktiem.
SA ir mārketinga komunikācijas veids ar nolūku netieši motivēt produkta pirkšanu un pārdošanu, izplatot bez apmaksas un masveida informāciju par uzņēmumu un ražotājiem (pārdodamiem) produktiem.
SA var definēt kā:
• viena no organizācijas vadības funkcijām;
• plānveidīga darbība, nodarbojas ar iekšējās un ārējās vides pētījumiem, informējot vadību un piedaloties stratēģisko lēmumu pieņemšanā;
• organizē un vada iekšējo un ārējo komunikācijas procesu, veidojot ilgstošas, savstarpēji labvēlīgas sadarbības attiecības ar mērķauditorijām un pārējām sabiedrības grupām;
• rūpējas par uzņēmuma tēlu un reputāciju.
Vācu mārketinga profesors Herberts Mefferts sabiedriskās attiecības definē kā plānveidīgu, sistemātisku un ekonomisku attiecību veidošanu starp uzņēmēju un sabiedrību, ar mērķi radīt sabiedrībā uzticību un sapratni par uzņēmējdarbību. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1316933
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register