Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:255508
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ņemot vērā mūsdienu plašo preču piedāvājumu un nepārtraukti mainīgās cilvēku vēlmes un vajadzības, katrai precei ir savs attīstīšanās process un dzīves cikls. Šis cikls sevī ietver preces izstrādi, ieviešanu tirgū, augšanu, briedumu un kritumu. Katrs ražotājs izvēlas savu konkrēto rīcības stratēģiju, lai katrā no šiem procesa posmiem paildzinātu preces „dzīves” ilgumu.
Krituma cikla posmā manuprāt pastāv tikai divi rīcības modeļi – Līdz galam cīnīties par preces esamības paildzināšanu tirgū vai aizmirst par pašreizējās preces ražošanu un piedāvāt pircējiem kauko pavisam jaunu. Katrai no šīm stratēģijām konkrētajā situācijā ir savi plusi un savi mīnusi.
Lai paildzinātu preces esamību tirgū var pielietot dažādus pasākumus:
*piedāvāt preces par zemākām cenām – principā viss ir atkarīgs no konkrētās preces, bet manuprāt šī metode ir diezgan īslaicīgs glābiņš, kurš ne vienmēr varētu nest pietiekamus rezultātus, jo pircēji zemākas cenas uztver tikai par īslaicīgu iespēju ietaupīt, tapēc lielākā daļa jau nākamajā iepirkšanās reizē izvēlēsies citu preci.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register