Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:261018
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1)  Ievads    3
2)  Mērķis, uzdevumi un objekts    4
3)  Pētījuma rezultāti    5
4)  Secinājumi un priekšlikumi    9
5)  Aptaujas anketa    10
Extract

Mārketinga pētījumu es veicu SIA „O”, kas nodarbojas ar biroja tehnikas servisu. SIA “O” dibināts 2003.gada 24.martā. Šajā gadā SIA “O” noslēdza sadarbības līgumus ar vairāk strauji augošiem vairumtirgotājiem - Sakcom, Siferta, Puma PC, Kotigass, u.c. no kuriem tiek iepirkta prece.
SIA “O” izplata citu pasaules slavenu brendu preci, kas ir atzīta un plaši pazīstama kā augsti kvalitatīva produkcija. Diemžēl, šai korporācijai nav liela pieredze un prasme mārketinga un reklāmas jomā, jo tā ir salīdzinoši jauna, taču strauji augoša.
Kopš 2004. gada SIA “O” pilnībā piedāvā pasaulē atzīto brendu „Epson”, „Canon”, Hewlett - Pacard”, „Samsung”, „Sharp”, kā arī jaunā ražotāja „G&G” produkciju, kuru nepiedāvā neviens uzņēmuma konkurents. Par šī ražotāja produkcijas pieprasījumu es arī veicu pētījumu. Par to cik pieprasīts tas jau ir, par to vai klients būs gatavs to izmēģināt utt.
Aptauja tiks veikta anketēšanas veidā, kurā ietilps 6 dažādi jautājumi par līdzšinējo sadarbību, kas palīdzēs labāk izprast klientu un paša uzņēmuma darbību, taču galvenais mērķis ir tieši G&G produkcija.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register