Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:261949
 
Evaluation:
Published: 15.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Extract

Publiskās attiecības (tālāk tekstā - PR), reklāma, mārketings (tirgzinība), trīs jēdzieni, kuri sīkāk paskaidro un veicina attiecību komunikāciju. Tā ir vēršanās pie konkrētas, iepriekš apzinātas auditorijas ar noteiktu mērķi - pierunāt tērēt naudu, t.i. pirkt preci vai pakalpojumu.
Pircējs un pārdevējs, piedāvājums un pieprasījums, šie ir nešķirami jēdzieni, kuri skar pilnīgi visus cilvēkus. Mums visiem ir vajadzības un vēlmes, kuras ik dienu apmierinām. Par to lielā mērā rūpējas mārketings. Savukārt, mārketinga komunikācija ar sabiedrību nav iedomājama bez reklāmas palīdzības. Reklāma skar pilnīgi visus, bez izņēmumiem. Tādējādi mēs nokļūstam nepārtrauktā savstarpējā komunicēšanā.
„Daudzās valstīs PR adaptēšanās vietējā valodā ir diskutabla tēma tieši negatīvās konotācijas (angļu, franču val. connotation, lat. notare apzīmēt - emocionālā, stilistiskā u.c. nokrāsa) dēļ, jo līdz šim PR vairāk asociējies ar „neglītiem paņēmieniem cilvēku pievilināšanai un mānīšanai, lai sasniegtu noteiktu mērķi viedokļa izpausmē”(Larsson, 2002). Reklāmas un PR „spiediens” uz medijiem (plašsaziņas līdzekļi) nepārtraukti palielinās, jo pieaug komerciālo mediju skaits un izteiktāka kļūst ietekme uz publicistisko areālu. Šī procesa rezultātā mediju vide aizvien vairak un intensīvāk tiek pārsātināta ar komerciālo reklāmas un PR informāciju.”[5., 46. lpp.]
Mūsdienās nav grūti pamanīt, cik piesātināta ar reklāmām ir, piemēram, televīzijā. Ja agrāk skatoties filmu reklāmu nebija tik daudz, tad tagad reklāmas aizņem gandrīz uz pusi tik pat daudz laika, kā pašas filmas noskatīšanās. Tas cilvēkos izraisa vienīgi negatīvas emocijas. Parasti šādās situācijās televīzijas programma tiek pārslēgta, vai uz reklāmas laiku vispār izslēgta.
„Jau tagad reklāmas un publisko attiecību dzimtenē ASV „auditorijas ticība reklāmai ir vēl zemāka nekā paļaušanās uz lietotu automašīnu pārdevēju solījumiem” (Gronstedt, 1995). TV reklāmas ietekme vājinās (Vivian, 1995), veikalos patērētāji var iegādāties īpašas ierīces PVR (videomagnetafons ar datoru), kas no jūsu izvēlētās televīzijas pārraides izdzēš reklāmas sludinājumus.” [46., 47.lpp. Masmediji]…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register