Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:262221
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Labs/slikts pārdevējs    4
  10 veiksmīgas pārdošanas principi    5
  Attiecību mārketings    7
  Pārdošanas veidi    8
  Pārdošanas procesa struktūra    9
  Pārdošanas zelta likumi    10
  Izmantotās literatūras saraksts    11
Extract

Kas ir pārdošana?
Atbildes mēdz būt dažādas un ikdienā tiek lietoti neskaitāmi pārdošanas apzīmējumi. Bieži vien dzird sakām „Labs pārdevējs var pārdot jebko.”, tomēr labs pārdevējs var pārdot jebkuru preci tikai tādā gadījumā, ja viņš pats tic preces vērtībai. Pārdot nozīmē nevis pierunāt, bet gan pārliecināt un pārliecināt otru var tikai par to, par ko pats ir pārliecināts un drošs. Pārdot nozīmē palīdzēt cilvēkiem iegūt to, ko tie vēlas.
Agrāk pārdevējs apkalpoja klientu, bet tagad ir vērts nodalīt divas lietas – ir apkalpošana un ir pārdošana. Pirms kāda laika pārdevējs sagaidīja klientu pie sevis, savā „teritorijā”: klients kaut ko palūdza, viņam to iedeva – tātad apkalpoja – un process beidzās. Šobrīd, pateicoties konkurencei, klients kļūst izvēlīgs un tagad, pat ja klients atnāk, pārdevējam jādod ne tikai tas, ko klients lūdz, bet jāpārdod vēl kaut kas papildus. Pārdošana ir konsultēšana – pārdevējs ir klienta uzticams konsultants
Ja pārdevējs ir labs, viņš vienmēr domās ar pircēja smadzenēm, viņš iemiesosies pircējā. Kas ir tas, kāpēc lai es kā pircējs apstātos un nopirktu šo produktu? Nekur neder pārdevēja subjektīva domāšana - man ir tāda super manta un visiem tā ir jāpērk.
Pārdevējam vienmēr ir jāraugās ar klienta acīm!

Labs/slikts pārdevējs
Pārdevēja profesiju pilnīgi noteikti var nosaukt par vienu no senākajām profesijām.
Mēdz teikt, ka pārdevēja talants tiek ielikts šūpulī – tam varētu piekrist, tomēr par labu pārdevēju kļūst tikai tāds cilvēks, kas pilnveido savas spējas un kļūst par profesionāli savā jomā.
Kāds ir slikts pārdevējs? Tas ir klasiskais pārdevējs, kurš tikai „pieņem pasūtījumu”. Veikalos viņi ir bieži sastopami, it īpaši specializētajos - elektro, sadzīves tehnikas, u.c. veikalos. Tie ir pārdevēji, kas daiļrunīgi un glaimojoši runā par pārdodamo produktu, lai gan zināšanas par konkrēto produktu ir nepietiekamas vai vispār nekādas. Viens no labu pārdošanas panākumu cēloņiem ir pārdevēja dziļas un profesionālas zināšanas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register