Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:265579
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketinga speciālistiem jānodarbojas ar pētījumiem, lai uzzinātu, kur meklēt pircējus savai produkcijai, izlemt kā var reklamēties un kāda reklāma būtu efektīvākā, jāanalizē kā cena un atlaides ietekmē pārdošanas apjomus, jāizdomā kā pārliecināt cilvēkus izvēlēties tieši šo preci no visa lielā preču klāsta un kā pārliecināt klientu veikt atkārtotu pirkumu, veidojot attiecības ar klientiem, lai viņus padarītu par pastāvīgajiem pircējiem.
Mārketinga speciālista uzdevums labāk izprast patērētāju, lai gūtu panākumus mārketingā, jāiepazīst savi klienti - ne tikai to pirkumu un patēriņa ieradumi, bet arī to attieksme pret produktu kategorijām, zīmolu (kā saviem, tā konkurentu). Pat vairāk - ir nepieciešams pārzināt viņu ikdienas dzīves veidu un to, kādi sociāli, morāli, fiziski un garīgi apstākļi to ietekmē. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register