Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:269253
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Tāpat viens no kvalitātes novērtēšanas kritērijiem no patērētāja viedokļa, autoraprāt, ir zīmols, jo patērētājiem tas asociējas ar konkrētām produkta īpašībām, labumiem un kvalitāti.15 Līdz ar to, atsevišķus zīmolus, autoraprāt, var salīdzināt ar noteiktu kvalitātes garantiju.
Lai uzņēmums spētu sniegt augstas kvalitātes preces un pakalpojumus, svarīgu lomu ieņem mārketinga speciālisti, kuri:
• uzņemas galveno atbildību par patērētāju vajadzību un prasību pareizu noteikšanu un atklāj šīs vajadzības produktu veidotājiem,
• pārliecinās, ka patērētāju pasūtījumi tiek izpildīti pareizi un laikus, pārbauda, vai patērētāji ir saņēmuši pareizas instrukcijas, apmācību un tehnisko palīdzību, kas saistās ar produkta izmantošanu,
• saglabā kontaktus ar patērētājiem pēc pirkuma veikšanas, lai pārliecinātos, ka viņi ir apmierināti ar konkrēto produktu,
• apkopo patērētāju izteiktās idejas, kas saistās ar produktu un pakalpojumu uzlabošanu, nododot šo informāciju atbilstošajiem uzņēmuma departamentiem.16

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1324515
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register