Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:269594
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konkurences teorētiskie aspekti    4
1.1.  Konkurences būtība    4
1.2.  Konkurences veidi    6
1.3.  Konkurences vides analīze    8
2.  SIA Rimi Latvija darbība    11
2.1.  Rimi darbības raksturojums    11
2.2.  Rimi SVID analīze    15
3.  SIA Rimi Latvia tiešo konkurentu noteikšana un analīze    16
3.1.  Rimi konkurences vides analīze    16
3.2.  Rimi tiešie konkurenti    17
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    23
  Izmantotā literatūra    24
  Pielikumi    25
Extract

SECINĀJUMI
1. Jebkuram uzņēmumam ir konkurenti, taču konkurē savā starpā ne tikai ražotāji, pārdevēji, bet ar pircēji par iespēju iegūt kvalitatīvāku preci par zemāku cenu.
2. Konkurences jomā būtiska ir tieši cīņa par pircēju: par kādu preci, kādu pakalpojumu viņš atdos naudu, lai apmierinātu savas vajadzības, vēlmes, lai atrisinātu savas problēmas.
3. Rimi ir viens no mazumtirdzniecības līderiem Latvijā, kurš darbojas kopš 1996. gada.
4. Rimi aktīvi piedalās dažādās labdarības akcijās, kā arī atbalsta televīzijas šovus un vietējos ražotājus – arī mazās zemnieku saimniecības. Tā ir laba sava veida reklāma.
5. Rimi galvenās priekšrocības ir atpazīstamais zīmols, kas asociējas ar augstu apkalpošanas kvalitāti, izstrādātā lojalitātes programma, plašais un kvalitatīvais produkcijas klāsts.
6. Rimi 2011. gadā ir izveidota lojalitātes programma – Mans Rimi. Kā arī veikalos norisinās dažādas cenu atlaižu un uzlīmju krāšanas akcijas.
7. Galvenie konkurenti pēc autores izpētes ir Maxima, Iki, Elvi mazumtirdzniecības veikalu tīkli.
8. Rimi uzņēmumam cenu līmenis ir vidēji augsts salīdzinot ar konkurentiem.

PRIEKŠLIKUMI
1. Regulāri izstrādāt aptaujas anketas klientu viedokļa uzzināšanai. Tādējādi tiks uzzināti uzņēmuma plusi un mīnusi, kas dos iespēju uzlabot pakalpojumu kvalitāti.
2. Izstrādāt aptaujas anketas darbiniekiem, lai varētu uzlabot darba vidi uzņēmumā, kas ir viens no ietekmējošajiem faktoriem kvalitatīva pakalpojuma sniegšanā.
3. Nedaudz pazemināt esošo cenu līmeni, jo konkurentiem ir līdzīgs cenu līmenis vai nedaudz zemāks.
4. Lai uzlabot apkalpošanas ātrumu, laicīgi nepieciešams konstatēt, kad atvērt papildus kases klientu apkalpošanai.
5. Lielu uzmanību uzņēmumam būtu jāpievērš esošajiem konkurentiem, jo arī tie pastāvīgi strādā pie savu pozīciju nostiprināšanas tirgū.
6. Analizēt tiešo konkurentu aktivitātes un darbību tirgū, censties atbilstoši reaģēt un būt elastīgiem uz pārmaiņām.
7. Ieteicams pētīt un sekot līdzi informācijai par jaunākiem notikumiem tirgus situācijā un izmantot iegūto informāciju savā labā, piemēram, izveidojot jaunus veikalus.


Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1323935
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register