Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:270778
 
Evaluation:
Published: 29.11.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saīsinājumu saraksts    3
  IEVADS    4
1.  Noieta mārketinga elementu raksturojums, to izpēte un attīstīšana    6
1.1.  Produkts    9
1.2.  Cenu veidošana    9
1.3.  Sadales kanāli    12
1.4.  Virzīšana tirgū    13
1.5.  Cilvēka faktors    14
2.  SIA „Latvija Statoil” noieta mārketinga elementi    16
2.1.  Statoil uzņēmuma vēsture    16
2.2.  SIA „Latvija Statoil” preču un pakalpojumu grupu raksturojums    19
2.3.  Tirgzinības process SIA „Latvija Statoil”    23
2.4.  Cenu politikas analīze SIA „Latvija Statoil”    26
2.5.  Sadale SIA „Latvija Statoil”    27
2.6.  Cilvēka faktors SIA”Latvija Statoil”    28
2.7.  SIA „Latvija Statoil” reklāmas veidi    29
  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    37
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Šīs uzņēmums skar daudzus iedzīvotājus un uzņēmumus, jo tas ir viens no pazīstamākiem DUS, kas piedāvā augstākās kvalitātes degvielu un servisa pakalpojumus, kā arī ir līderis ātro uzkodu, kārsto dzērienu un ērtās iepirkšanās veikalu segmentā. Dati tika apsekoti pašā uzņēmumā, kur bija izpētīti uzņēmuma noteikumi, kā arī izmantoti interneta resursi un veikti dati arī no grāmatām. Ar šo pētījumu tika noskaidrots, ka uzņēmumam ir spēcīga noieta mārketinga daļa un uzņēmums ir cieši saaudzis ar reklāmu.

Secinājumi:
1. Mārketinga mērķis ir iesaistīt klientus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību.
2. Mārketings veidojas no piecu savstarpēji saistītu elementu sistēmas un to darbības atspoguļošanas. Šie pieci elementi ir: cena, prece, cilvēks, vieta, virzīšana tirgu. Visus šos elementus izmanto, lai sasniegtu uzņēmuma mārketinga mērķus.
3. Tirgzinības kompleksa elementu izcelšana sākas jau 1948. gadā un šo teoriju izvirzīja Džeims Kalintons, kas piedāvāja apvienot šos elementus 4P (product, price, place, promotion).
4. Visi tirgzinības kompleksa elementi ir katra uzņēmuma darbība gan cena, gan prece un pārējie elementi, un tos ir nepieciešams pētīt, lai izdzīvotu tirgū un pārvārētu konkurentus.
5. Produkts var apmierināt cilvēka vajadzības un vēlmes un tiek piedāvāts tirgū ar mērķi saistīt cilvēku uzmanību, aicinot to iegādāties un lietot. Produkti var būt: fiziski objekti jeb preces, pakalpojumi, idejas, cilvēki, vietas, organizācijas.
6. Cena ir svarīgs konkurences līdzeklis. Bieži vien tirgotāji var izmantot cenu kā vienīgo faktoru konkurences cīņā.
7. Sadales kanāls sastāv no cilvēkiem un firmām, kas iesaistīti preces īpašuma tiesību nodošanas procesā no ražotāja līdz galējam patērētājam. Pieņemot lēmumu par kanāla izveidi, jāpieņem četri apakšlēmumi: sadales stratēģijas noteikšana, sadales kanāla veida izvēlē, sadales kanālu izvērtēšana,sadales partneru izvēlē.
8. Virzīšana tirgū sastāv no četriem veidiem: reklāma, propaganda, pārdošana jeb noieta veicināšana un tiešā pārdošana.
9. Mārketings pats par sevi nevar eksistēt. Svarīgākais elements ir pircēji, klienti un interesenti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register