Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
SIA "Latvija Statoil" noieta mārketinga analīze-
SIA "Latvija Statoil" noieta mārketinga analīze
Research Papers31 Marketing, Advertising, Business, Management
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
Saīsinājumu saraksts | 3 | |
IEVADS | 4 | |
1. | Noieta mārketinga elementu raksturojums, to izpēte un attīstīšana | 6 |
1.1. | Produkts | 9 |
1.2. | Cenu veidošana | 9 |
1.3. | Sadales kanāli | 12 |
1.4. | Virzīšana tirgū | 13 |
1.5. | Cilvēka faktors | 14 |
2. | SIA „Latvija Statoil” noieta mārketinga elementi | 16 |
2.1. | Statoil uzņēmuma vēsture | 16 |
2.2. | SIA „Latvija Statoil” preču un pakalpojumu grupu raksturojums | 19 |
2.3. | Tirgzinības process SIA „Latvija Statoil” | 23 |
2.4. | Cenu politikas analīze SIA „Latvija Statoil” | 26 |
2.5. | Sadale SIA „Latvija Statoil” | 27 |
2.6. | Cilvēka faktors SIA”Latvija Statoil” | 28 |
2.7. | SIA „Latvija Statoil” reklāmas veidi | 29 |
Secinājumi un priekšlikumi | 34 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 37 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Šīs uzņēmums skar daudzus iedzīvotājus un uzņēmumus, jo tas ir viens no pazīstamākiem DUS, kas piedāvā augstākās kvalitātes degvielu un servisa pakalpojumus, kā arī ir līderis ātro uzkodu, kārsto dzērienu un ērtās iepirkšanās veikalu segmentā. Dati tika apsekoti pašā uzņēmumā, kur bija izpētīti uzņēmuma noteikumi, kā arī izmantoti interneta resursi un veikti dati arī no grāmatām. Ar šo pētījumu tika noskaidrots, ka uzņēmumam ir spēcīga noieta mārketinga daļa un uzņēmums ir cieši saaudzis ar reklāmu.
Secinājumi:
1. Mārketinga mērķis ir iesaistīt klientus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību.
2. Mārketings veidojas no piecu savstarpēji saistītu elementu sistēmas un to darbības atspoguļošanas. Šie pieci elementi ir: cena, prece, cilvēks, vieta, virzīšana tirgu. Visus šos elementus izmanto, lai sasniegtu uzņēmuma mārketinga mērķus.
3. Tirgzinības kompleksa elementu izcelšana sākas jau 1948. gadā un šo teoriju izvirzīja Džeims Kalintons, kas piedāvāja apvienot šos elementus 4P (product, price, place, promotion).
4. Visi tirgzinības kompleksa elementi ir katra uzņēmuma darbība gan cena, gan prece un pārējie elementi, un tos ir nepieciešams pētīt, lai izdzīvotu tirgū un pārvārētu konkurentus.
5. Produkts var apmierināt cilvēka vajadzības un vēlmes un tiek piedāvāts tirgū ar mērķi saistīt cilvēku uzmanību, aicinot to iegādāties un lietot. Produkti var būt: fiziski objekti jeb preces, pakalpojumi, idejas, cilvēki, vietas, organizācijas.
6. Cena ir svarīgs konkurences līdzeklis. Bieži vien tirgotāji var izmantot cenu kā vienīgo faktoru konkurences cīņā.
7. Sadales kanāls sastāv no cilvēkiem un firmām, kas iesaistīti preces īpašuma tiesību nodošanas procesā no ražotāja līdz galējam patērētājam. Pieņemot lēmumu par kanāla izveidi, jāpieņem četri apakšlēmumi: sadales stratēģijas noteikšana, sadales kanāla veida izvēlē, sadales kanālu izvērtēšana,sadales partneru izvēlē.
8. Virzīšana tirgū sastāv no četriem veidiem: reklāma, propaganda, pārdošana jeb noieta veicināšana un tiešā pārdošana.
9. Mārketings pats par sevi nevar eksistēt. Svarīgākais elements ir pircēji, klienti un interesenti.
…
Mārketings ir saistīts ar cilvēcisko un sociālo vajadzību noteikšanu un apmierināšanu . Ja šo jēdzienu formulē pēc iespējas īsāk, tad tā ir peļņu nesoša vajadzību apmierināšana. Galvenā mārketinga stratēģija ir tā, ka tas pārvērš sabiedrības sociālās vai privātās vajadzības par peļņu nesošu uzņēmējdarbību, jo mārketings ir fundamentāla disciplīna jebkuras uzņēmējdarbības attīstībai. Īsāk sakot, tas ir veids, kā vadīt biznesu. Diplomdarbā tiek izanalizēti tādi elementi ka produkts, vieta, virzīšana tirgū, pakalpojumu sniegšanas process un fiziskā klātbūtne ,uzņēmuma mērķi un uzdevumi noieta veicināšanas uzlabošanai. Kā arī izpētē liela uzmanība ir pievērsta cenas veidošanas, cilvēka faktoram, kvalitātes nodrošināšanas un vides aizsardzības faktoram. SIA „Latvija statoil” savu darbības stratēģiju plāno saskaņā ar tirgus attīstības tendencēm un mainīgajām klientu vajadzībām. Uzņēmums paplašina piedāvājuma klāstu, nodrošina pakalpojumu sniegšanas un apkalpošanas kvalitāti.
-
SIA "Latvija Statoil" noieta mārketinga analīze
Research Papers31 Marketing, Advertising, Business, Management
- Uzņēmuma "N" mārketinga analīze
- Uzņēmuma "TDM" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma "N" mārketinga analīze
Research Papers for university48
-
Uzņēmuma "TDM" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university20
-
Uzņēmuma "X" mārketinga analīze
Research Papers for university31
-
Mārketinga analīze viesnīcu pakalpojumiem
Research Papers for university29
-
Gadījuma studija par SIA Latvija Statoil
Research Papers for university13
Evaluated!