Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:272102
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA „ELVI grupa” uzņēmuma un preču sortimenta apraksts    5
2.  Situācijas analīze mazumtirdzniecībā    8
2.1.  SIA „ELVI grupa” ietekmējošo ārējo faktoru analīze    9
2.1.1.  Konkurentu analīze    16
2.2.  SIA „ELVI grupa” ietekmējošo iekšējo faktoru analīze    17
2.2.1.  Uzņēmuma veids un izmantotās stratēģijas analīze    17
2.2.2.  Uzņēmuma mērķa tirgus analīze    18
2.2.3.  Piegādātāju analīze    19
2.3.  SVID analīze    21
3.  Uzņēmuma SIA „ELVI grupa” darbības plānošana    24
3.1.  Uzņēmuma mērķi un stratēģija    24
3.2.  Darbības plānošana    25
3.2.1.  Veikala esošās atrašanās vietas analīze    25
3.2.2.  Uzņēmuma personāla vadīšana    27
3.2.3.  Merčendaizinga plānu izstrāde    29
3.2.4.  Cenu politikas veidošana    33
3.2.5.  Komunikācija ar patērētājiem    34
  Secinājumi un priekšlikumi    36
  Bibliogrāfiskais saraksts    37
Extract

Studiju darba mērķis ir veikt izvēlētā uzņēmuma SIA „ELVI grupa” darbības, vides analīzi, noteikt iespējamas problēmas uzņēmuma darbībā, sadales kanālu izmantošanā, piedāvāt rīcības plānu un sniegt priekšlikumus šo problēmu risināšanai.
Lai sasniegtu darba mērķi tika uzstādīti šādi uzdevumi:
Sniegt īsu uzņēmuma SIA „ELVI grupa” preču un pakalpojumu aprakstu;
Savākt informāciju par tirgu, kurā darbojas SIA „ELVI grupa”;
Veikt uzņēmuma ietekmējošo ārējo un iekšējo faktoru analīzi;
Veikt uzņēmumā izmantotās stratēģijas, mērķu analīzi;
Sastādīt SVID analīzi – nosakot uzņēmuma stiprās un vājās puses;
Izanalizēt apkopoto informāciju un piedāvāt piemērotāku stratēģiju uzņēmuma darbības turpināšanai tirgū;
Piedāvāt merčendaizinga, cenu politikas veidošanas plānu;
Darba beigās apkopot secinājumus un sniegt priekšlikumus turpmākai darbībai.
Lai sasniegtu darba mērķi un izpildīt veicamus uzdevumus, darbā tika izmantotas dažādas metodes, tostarp: statistiskās (ārējo, iekšējo faktoru analīze), analītiskās (piegādātāju, ārējo, iekšējo faktoru analīze), tabulas (SVID analīze), salīdzināšanās u.c.
1. SIA „ELVI grupa” uzņēmuma un preču sortimenta apraksts
Kā jau tika minēts ievadā SIA „ELVI grupa” ir Latvijā vienīgais franšīzes devējs pārtikas mazumtirdzniecībā. Vispirms aplūkosim, kas tad ir franšīze?
Franšīze ir īpašs līguma veids, ar kuru uzņēmums (komercpilnvaras devējs) apmaiņai pret tiešu vai netiešu finansiālu kompensāciju piešķir citam uzņēmumam (komercpilnvaras ņēmējam) tiesības izmantot rūpnieciskā vai intelektuālā īpašuma tiesību kopumu (komercpilnvaru), lai ražotu un/vai realizētu attiecīgās preces un/vai pakalpojumus. Šajā kopumā parasti ietilpst preču zīmes, nosaukumi, veikalu zīmes, inovatīvie modeļi, autortiesības, zinātība vai patenti [6].…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register