Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:274318
 
Evaluation:
Published: 15.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Cilvēki, kas piedalījās akcijā varēja uztaisīt bildi rāmītī ar uzņēmuma logotipu un dabūt “Actimel” dzērienu. It īpaši bērniem un pusaudžiem, kas aktīvi izmanto sociālus tīklus patika šī te aktivitāte. Dabūjot bezmaksas dzērienu, tiem, kas piedalījās akcijā - veidojas ļoti laba attieksme pret konkrētu uzņēmumu un, iespējams, turpmāka velme pirkt konkrētu produktu.
Mūsdienās “eko” tēma ir ļoti populāra. Arvien vairāki cilvēki cenšas mainīt savu dzīves veidu lai cīnīties ar apkartējas vides piesārņošanu. Tieši tāpēc, šobrīd, vēl viens veids, kā tieši reklāma var uzlabot organizācijas tēlu ir tāda reklāma, kurā uzņēmums izsakās par cieņas pilnu attieksmi pret dabu un apkārtējo vidi. Viens no dažiem uzņēmumiem ir “Coca Cola”. (2.attēls).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register