Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:274429
 
Evaluation:
Published: 12.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANNOTATION    8
  IEVADS    8
1.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS BŪTĪBA    10
2.  UZŅĒMUMA ”ZAIGA”DARBĪBA    25
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    25
2.2.  Pakalpojumu sortiments un tā raksturojums    26
2.3.  Pakalpojumu mārketings    28
3.  UZŅĒMUMA VIDE    37
3.1.  Uzņēmuma iekšēja vide    38
3.2.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums    45
3.2.1.  Uzņēmuma mikrovide    46
3.2.2.  Uzņēmumamakrovide    52
3.3.  Mērķtirgus analīze    42
3.4.  Konkurence    60
3.5.  SVID (SWOT) analīze salona „Zaiga”    66
4.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS IZSTRĀDE    73
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    82
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētot un analizējot uzņēmuma “Zaiga” darbību, autore ir nonākusi pie šādiem secinājumiem:
1. Uzņēmumam ir liela attīstības perspektīva un iespējas pie nosacījuma, ka veiksmīgi tiks realizēta uzņēmuma mārketinga stratēģija.
2. Skaistumkopšanas pakalpojumu tirgus ir visai piesātināts tāpat, kā daudzi citi, arī tajā valda sīva konkurence, līdz ar to veikta konkurentu analīze un citi nepieciešamie pasākumi.
3. IU „Zaiga” mērķis ir veikt ilgstošu, sistemātisku ekonomisku darbību un kapitāla ieguldīšanu, kas vērsta uz pakalpojumu sniegšanu, kā arī pircēju saglabāšanu un jaunu klientu piesaisti.
4. IU „Zaiga” mērķtirgus ir visi Strenču pilsētas un tās tuvākas apkārtnes iedzīvotāji.
5. Cena ir svarīgs skaistumkopšanas pakalpojumu rādītājs, kuri lielā mērā nosaka mērķauditorijas izvēli. Cenas ziņā nav iespējamas lielas svārstības, par cik tā lielā mērā atkarīga arī no konkurentiem, kuri visās jomās cenšas ražot analogus pakalpojumus tai pašai mērķauditorijai.
6. Pēc analīzes rezultātiem nopietnākais „Zaiga” konkurents ir frizētava „Stella”, kas piedāvā līdzīga satura pakalpojumus tai pašai mērķauditorijai. Pārējie konkurenti ir nelieli, tomēr jāņem vērā to spēja attīstīties un izvirzīties dotajā tirgū. Līdz ar to uzņēmumam nepieciešams patstāvīgi attīstīties un sekot līdzi konkurentu aktivitātēm, pilnveidot sevi, savus darbiniekus, strādāt ar klientiem.
7. Pakalpojumu virzīšanas tirgū ir komunikāciju veidošana starp mērķpircējiem, lai izplatītu informāciju par uzņēmumu un tā pakalpojumiem un motivētu pircēju iepirkties. Frizētava “Zaiga” strādā ar nolūku palielināt pārdošanas apjomu, t.sk., uzlabot arī klientu darbības rezultātus, veicināt pakalpojumu virzību tirgū.
8. Jāatceras, ka pats labākais pakalpojums pasaulē nebūs nevienam vajadzīgs, ja klienti nezinās par tā esamību. Līdz ar to viens no pakalpojumu mārketinga likumiem ir - Reklamējies, kā gan citādi tevi pazīs un tavu pakalpojumu pirks.
9. Frizētavu darbinieks ir cieši iesaistīts kosmētiskā pakalpojuma sniegšanas procesā, ļoti svarīgas ir klienta un personāla savstarpējās attiecības (tātad liela nozīme ir verbālajai un neverbālajai komunikācijai).
10. Pakalpojuma tirgu ļoti liela nozīme ir personālam. Friziera profesijā nevar iestāties mirklis, kad to var uzskatīt par apgūtu līdz galam, jo tiek izmantoti aizvien jauni materiāli, jauni instrumenti, mainās klientu vēlmes un vajadzības.
11. Skaistumkopšanas pakalpojumu tirgu biežāk mainās mode un materiāli. Pakalpojumu izmantojot, cilvēki būtisku uzmanību veltī komfortam un ērtībām.
12. Parasti skaistumkopšanas salonu pakalpojumu sniegšanā ir vērojama lielāka vai mazāka sezonalitāte, jo nereti klienti apmeklē salonus tikai pirms kāda svarīga pasākuma vai svētkiem (Ziemassvētki, Jaunais gads, kāzas). Lielāka aktivitāte salonu apmeklēšanā ir vērojama arī, tuvojoties pavasarim un vasarai.

Uzņēmuma mārketinga darbību pilnveidošanai autors piedāvā sekojošus priekšlikumus:
1. Uzņēmuma “Zaiga” pakalpojumu pārdošanas tirgus daļas paplašināšanā liela nozīme ir jaunu mērķpircēju meklēšana, izzinot iespējamā klienta specifiskās intereses un prasības, pielāgot savus pakalpojumus šīm interesēm un prasībām, reizē dibinot ar pircējiem kontaktus, kas, savukārt, dod iespēju uzņēmumam ietekmēt pircēja izvēli.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −44,17 €
Work pack Nr. 1329659
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register